PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Gergics Miléna (MOL Fehérvár)

A balhátvéd boldogsága: „Egy gyerekkori álom vált valóra, a következő cél pedig az, hogy minél több NB I-es meccset tudjunk játszani és az élvonalban is a legjobb tudásunk szerint futballozzunk”

2022. június 17. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Gergics Miléna, aki a Női NB II, Nyugati csoportjában 30 forduló után 63 ponttal az 1. helyen záró, a 2022/2023-as szezonban az NB I-ben szereplő MOL Fehérvár FC játékosa.

gergics_milena.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Pillangó. | Kedvenc tantárgyam | Másodikos koromban kezdtem el csapatban focizni, így a kedvenc tantárgyam az iskolában természetesen a testnevelés óra volt. Először nagyobb lányokkal fociztam, ötödikes koromban megalakult a lakóhelyemen, Csákváron az életkoromnak megfelelő utánpótláscsapat. Ekkor lettem igazán szerelmes a labdarúgásba. | Emlékezetes csínytevésem | Kiskoromban nagymamám kakasát cseresznyével dobáltam, de egyszer, mikor kiengedtem a tyúkokkal együtt az udvarra, revánsot vett és jól megkergetett. (nevet) | Első futballélményem | Az, hogy az utcánkban lakó kisfiúval és az apukájával fociztunk a helyi iskola salakos pályáján, amit aztán nagyon sokszor megismételtünk. (nevet) 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Az akaraterőt és a győzni akarást mondanám. | Legrosszabb szokásom | A túlzott maximalizmus, hiszen ha valami nem úgy sikerül, akkor hajlamos vagyok azon rágódni. | Étel, amit imádok | Gombaleves. | Film, amit többször láttam | A Karatekölyök, mert a főszereplőben hatalmas küzdeni akarás van és szerintem a siker titka a sok-sok munka és az, hogy soha ne adjuk fel. | Zene, amit általában hallgatok | Sia – Unstoppable. | Hobbim | Nagyon szeretek kirándulni, új helyeket megismerni. 

gergics_milena_2.jpgPÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | 2013 augusztusában kerültem a Vidihez az akkor alakuló utánpótláscsapathoz, majd ahogy betöltöttem a tizenötödik életévemet, felkerültem a felnőttek közé. Karrierem legjobb mérkőzésének a 2019-es NB I-es rájátszás első meccsét mondanám, ott nagyon jól ment a játék. (2019. május 25-én a fővárosi Kelen SC otthonában 1–1-re végzett a két csapat úgy, hogy a Gergics Milénát mindvégig a soraiban tudó látogató szerezte meg a vezetést a 42. percben Pécsi Dóra révén, a XI. kerületiek részéről a 76. minutumban Tagyi Vivien állította be a végeredményt – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | A kedvenc gólomat a Puskás Akadémia elleni bajnoki meccsen szereztem egy távoli lövésből. (2020. szeptember 5-én a Női NB II, Nyugati csoport 2. fordulójában a vendég PAFC Krascsenics Petra mesterhármasának is köszönhetően már 4–0-ra vezetett, ám a végeredményt Gergics Miléna állította be a találkozó 68. percében – a szerző) Valamint egy másik kedvenc gólom a Puskás elleni mellett egy Zalaegerszeg elleni bajnoki meccsen szerzett találat 2019-ben, és akkor azzal a 3–1-es győzelemmel biztosítottuk be az első bajnoki címünket. | Mérkőzés előtti rituálém | Konkrét rituálém nincsen, mindig zenét hallgatunk és beszélgetünk a csapattal. | Sérülés, amit elfelejtenék | Hála Istennek, nem vagyok nagyon sérülékeny, így komolyabb sérülésem nem volt még, remélem, ez így is marad. | Barát a futballban | A legjobb barátnőm a csapatunk egykori kapusa, aki most már egy másik klubban véd, de úgy gondolom, a barátságunk megmaradt. | Az öltözőben mellettem ül | Kozma Réka és Nagy Eliza. | Cél a mostani szezonban | 2019-ben már sikerült megnyernünk a bajnokságot, de a felkerülés akkor nem sikerült, idén viszont az újabb bajnoki címünk már feljutással is párosult, úgyhogy jövőre az NB1-ben léphetünk pályára. Óriási öröm volt ez, egy gyerekkori álom vált valóra, a következő cél pedig az, hogy minél több NB I-es meccset tudjunk játszani és az élvonalban is a legjobb tudásunk szerint futballozzunk. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | De nagyon szeretném, hogy megvalósuljon: gólt szerezni az NB I-ben.

fehervar_bajnokcsapat.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7617860129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása