PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Csenterics Adrián (MTK Budapest)

17 esztendősen már 18 NB I-es meccse van a kispadon a kék-fehérek futballistájának, aki az ifjúsági Bajnokok Ligájában is megmutathatta tudását

2022. május 28. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Csenterics Adriánnak, aki a 2021/2022-es szezon végén az NB I-től búcsúzó MTK Budapest, valamint az U19-es csapat kapusa.

csenterics_adrian.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Nem volt kapusunk edzésen, beálltam és annyira megtetszett, hogy ott ragadtam. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Meghatározó kapusa szeretnék lenni egy minél magasabban jegyzett osztályban lévő csapatnak. • Babonám: Nincsenek babonáim, annyi, hogy mindig a bal kesztyűmet veszem fel először, de ez csak megszokás. 

vsentericsadrian.jpgKEDVENC……magyar csapatom: MTK. • …külföldi csapatom: Real Madrid. • …magyar mezőnyjátékosom: Szalai Attila. • …külföldi mezőnyjátékosom: Cristiano Ronaldo. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Egy fixet nehéz lenne mondani, nálam ez mindig változik, de jelenleg Mike Maignan, Aaron Ramsdale, Robert Sanchez és Ter Stegen közül válogatnék. 

LEG……nagyobb futballélményem: A négy ifjúsági Bajnokok Ligája-meccs idén, illetve amikor megvertük a Fradit a bajnokavatásuk előtt a Groupama Arénában 3–0-ra az első csapattal. • …szebb gól, amit valaha láttam: Cristiano Ronaldo ollózó gólja a Juventus ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Az ifjúsági Bajnokok Ligájában pályára léphettem, illetve a 18 NB I-es meccsem a kispadon. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: U16-ban egy hazapassz után elgurult a lábam mellett a labda és gólt kaptunk belőle. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Luca Oyen, a KRC Genk labdarúgója. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Sok beadásra kijövök, vezéregyéniség vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: – • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Pozitív felfogással gondolkodom és alázatos vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nehezen tudok kikapcsolódni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1317842909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása