PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: MOLNÁR-VÉGH MARCELL, az Illés Akadémia-Haladás labdarúgója

„Mezőnyjátékosként kezdtem, de nagyjából egy év elteltével az egyik edzés után odamentem édesapámhoz azzal, hogy én kapus szeretnék lenni”

2024. február 04. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Molnár-Végh Marcell, az Országos Kiemelt U19-es bajnokságban szereplő és 11 forduló után 13 ponttal a tabella 8. helyén telelő Illés Akadémia-Haladás, valamint a Vas megyei I. osztályban 15 lejátszott mérkőzést követően 41 egységgel veretlenül listavezető Szombathelyi Haladás Kft. labdarúgója.

molnar_vegh_marcell_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Mezőnyjátékosként kezdtem, de nagyjából egy év elteltével az egyik edzés után odamentem édesapámhoz azzal, hogy én kapus szeretnék lenni. Konkrétan már nem emlékszem, mi volt az indíttatásom, egyszerűen csak megtetszett a poszt.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | A túlzott nyomás, amit néha a kapusokra helyeznek.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „I don't mind people hating me, because it pushes me.” (Cristiano Ronaldo)
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Általában zenét hallgatok, beszélek a barátnőmmel, netán pár közeli barátommal, akik már más csapatban játszanak.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Igazából egyetlen ellenféltől sem tartok, legyen az felnőtt vagy akármilyen utánpótlás-játékos, sőt, kimondottam szeretem az erős ellenfeleket, akikkel parázs meccseket játszunk.
molnar_vegh_u15.jpg| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Talán a ZTE elleni U19-es Magyar Kupa-meccset tudnám leginkább kiemelni, ahol szoros találkozón, hosszabbítás után jutottunk tovább, amihez több fontos védéssel tudtam hozzájárulni. (2023. november 25-én hiába vezetett kétszer is a hazai pályán futballozó Zalaegerszeg, az Illés Akadémia mindannyiszor egalizálni tudott, mi több, Abért Olivér 108. percben szerzett találata a vasiak 3–2-es győzelmét, illetve továbbjutását jelentette – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | U16-ban az itthoni győzelmünk az ETO elleni derbin, amelyen két büntetőt hárítottam. (2021. október 2-án, a Kiemelt Országos pontvadászat 6. fordulójában a szombathelyiek 0–0-s félidőt követően úgy nyertek 4–3-ra, hogy a házigazda 0–1-ről fordítva már 3–1-re is vezetett, de a kisalföldiek kiegyenlítettek, a győztes találatot pedig az összecsapáson triplázó Katona István a 75. percben érte el – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Nyolc-kilencévesek lehettünk, amikor egy halászteleki tornán az utolsó helyosztó meccsünkön pár másodperc lehetett hátra. Azt hittem, mellé megy a labda, ki akartam engedni és szépen bepattogott a kapuba.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Kovács Áron. Kilenc évet töltöttünk együtt az Illés Akadémián, másfél éve igazolt át a Királyba.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Több is van. A csapatból mindenkivel jó kapcsolatot ápolok, de főleg azokkal, akikkel kiskorunk óta itt vagyunk.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mirko Alilovic.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1218318889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása