PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: ZSIGMOND PANNA, a Vasas kézilabdázója

Egyértelműen a visszajutás a piros-kékek célja: „Jövőre mindenképp szeretnénk megnyerni az NB I/B-s bajnokságot”

2022. május 27. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Zsigmond Panna, a női NB I-ből kieső Vasas utánpótlás-válogatott kézilabdázója, a csapat kapusa. 

zsigmondpanna_civil.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Rengeteg kézilabdameccset néztem, mielőtt elkezdtem ezt a sportot űzni és nagyon tetszett, de nem tudnék egy dolgot mondani, ami miatt beleszerettem. Talán az vonzott, hogy egyszer én is szeretnék majd a legjobbak között játszani és a szüleim, nagyszüleim lássanak a tévében, valamint büszkék legyenek rám.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Mindenképp az utánpótlásban elért Eb-aranyérmeket mondanám, nekem ez nagyon fontos helyet foglal el a szívemben, és az, hogy ebben az évben az NB I-ben játszhattam.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: A példaképem Tess Wester, ő a holland válogatott kapusa és nagyon tetszik az, ahogyan véd, amilyen örömmel áll a kapuban. Szeretnék én is hasonló eredményeket elérni.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Nem tudnék egyet mondani, nagyon sok jó barátom van a kézin belül, legyen az csapattárs, vagy más együttesben szereplő játékos.

zsigmond_panna_valogatott.jpg

zsigmond_panna_valogatott_1.jpgSzezonbeli emlékezetes esemény: Talán a legelső bajnoki meccsünket mondanám, amit sikerült hazai pályán megnyerni, az igazi csapatmunka volt, de nagyon nagy élmény volt a Fradi és a Győr ellen védeni. Olyan játékosok lőttek kapura, akikről álmomban nem gondoltam volna, hogy egyszer egy pályán játszom velük.

Célkitűzés a jelenlegi évadra: Megnyerni a junior világbajnokságot Celjében.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Újra visszakerülni az NB I-be, ott meghatározó szerepet betölteni – egyelőre ezek inkább rövid távú célok, de nem szeretnék nagyon előre futni, hiszen jövőre mindenképp szeretnénk megnyerni az NB I/B-s bajnokságot a Vasassal.

Amelyik sportot még kedvelem: Foci, kosárlabda, darts.

Amit eddig még nem tudtak rólam: A kézilabda előtt hat évig délszláv néptáncoltam.

zsigmond_panna_vasas.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9217841491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása