PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Kostyák Rajmund (Kaposvári Rákóczi BFLA)

Tizenhat esztendősen megtörtént, amiért küzdött: „Már edzettem a Kaposvár NB III-as csapatával”

2022. május 18. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Kostyák Rajmundnak, aki az országos utánpótlás-bajnokságokban szereplő Kaposvári Rákóczi Bene Ferenc Labdarúgó Akadémia 16 esztendős kapusa.

szucs_lajos_kostyak_rajmund.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Hétéves koromban kellett a csapatba egy kapus, beraktak és ott ragadtam. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Szeretnék egy olyan csapatban játszani, ahol állandó játéklehetőséget kapok minél magasabb szinten és ahol fejlődni tudok. • Babonám: A kezdő sípszónál mindig a büntetőponton állok. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Juventus. • …magyar mezőnyjátékosom: Böde Dániel. • …külföldi mezőnyjátékosom: Giorgio Chiellini. • …magyar kapusom: Szűcs Lajos és Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Gianluigi Buffon és Gianluigi Donnarumma. 

LEG……nagyobb futballélményem: Amikor megnyertük az NB II-es bajnokságot. • …szebb gól, amit valaha láttam: A Juventus–Real Madrid meccsen Ronaldo ollózása. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: A Kaposvár–Újpest mérkőzésen kimagaslóan jól védtem. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: A pontatlan passzok és a pontatlan ívelések nagyon bántanak. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Nem volt még rá alkalmam, hogy híres játékos ellen játszhassak, de már edzettem a Kaposvár NB III-as csapatával. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Győzni akarás és határozottság. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Vehemens vérmérsékletű vagyok. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Barátságos, segítőkész és talpraesett vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Egy kicsit makacs és önfejű vagyok.

kaposvar_bfla.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1117834945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása