PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Liptai Balázs (Balmazújváros)

„Azt érzem, hogy minden gondom megoldódik, ha beállok a kapuba, és szeretem, hogy felelősség van rajtam”

2022. május 16. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Liptai Balázsnak, aki a Hajdú-Bihar megyei I. osztályban a 28. forduló után, a szezon vége előtt két körrel behozhatatlan előnnyel, 69 ponttal a tabella 1. helyén állomásozó Balmazújvárosi FC, valamint a helyi U17-es csapat kapusa.

liptai_balazs_bfc.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Egyszerűen otthon érzem magam a kapuban, azt érzem, hogy minden gondom megoldódik, ha beállok a kapuba, és szeretem, hogy felelősség van rajtam. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Szeretnék legalább NB III-as szintet elérni addigra, attól csak feljebb. • Babonám: Rengeteg van, ha egyet kéne mondanom, az az, hogy minden meccs előtt általában a kapufa sarkához teszek egy kis pénzérmét. 

KEDVENC……magyar csapatom: DVSC. • …külföldi csapatom: Borussia Dortmund. • …magyar mezőnyjátékosom: Kusnyir Erik. • …külföldi mezőnyjátékosom: Marco Reus. • …magyar kapusom: Gróf Dávid. • …külföldi kapusom: Moraes Ederson. 

LEG……nagyobb futballélményem: A DVSC egyik nemzetközi mérkőzése, amikor a Torino ellen játszott. Egyszerűen leírhatatlan érzés volt ott lenni a meccsen! • …szebb gól, amit valaha láttam: Zsóri Dániel ollózós gólja a Fradi ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Igazából én mindenért hálás vagyok, ha az U17-ben játszok vagy bárhol, de a legnagyobb siker, amit elkönyvelhetek, hogy védhettem a megyei I. osztályú bajnokcsapatban. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Hazapasszolták nekem, én pedig rosszul találtam el a labdát és odapasszoltam az ellenfélhez, amiből sajnos gól lett. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Ibrahima Sidibe. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Mindig próbálok minél többet beszélni és hátulról irányítani, segíteni a csapatot. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Hamar ideges leszek. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Segítőkész vagyok mindenkivel. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Mondhatnám, hogy ugyanaz, mint a pályán, hamar nagyon ideges leszek és ez nem a legjobb. (nevet)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2717832385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása