PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Bodnár Máté (Balmazújváros)

Ha lepacsizik a kapufákkal, a 16 éves cerberus úgy érzi, a lécek vele vannak

2023. június 06. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Bodnár Máté, a Hajdú-Bihar megyei I. osztályban 30 forduló után 43 ponttal a tabella 8. helyén záró Balmazújvárosi FC (és az U19-es csapat) kerettagja, valamint az MLSZ Regionális U17 Keleti csoportjában szereplő U17-es gárda kapusa és a hasonló korosztályú futsalegylet meghatározó játékosa.

bodnar_mate.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Nekem alma volt a jelem az óvodában, hogy miért, azt már nem tudom megmondani, szerintem ez csak így jött! | Kedvenc tantárgyam | Egyértelmű, a testnevelés, viszont ha történelemórán olyan anyagrész van, ami érdekes számomra, akkor az is felkelti az érdeklődésem. | Emlékezetes csínytevésem | Nem tudnék kiemelni egyet, van egy pár, de úgy gondolom, hogy az idő múlásával tanulok a hibáimból. | Első futballélményem | Ha nem csal az emlékezetem, 2015-ben a legelső tornán beállítottak a kapuba, jól ment a védés, teszem hozzá, hogy előtte még sosem húztam kesztyűt, azóta a lécek közt ragadtam.

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Nem szeretem fényezni magam, de úgy gondolom, hogy segítőkész vagyok, ezt az egyet emelném ki. | Legrosszabb szokásom | Van egy pár, nem tagadom, de szerintem az, amikor egy adott dolgot, amit meg kellene csinálnom, azt az utolsó pillanatra hagyom. | Étel, amit imádok || Film, amit többször láttam | A dokumentumfilmek a kedvenceim, amikor sportolók a karrierjét mutatják be. A The Last Dance-t emelném ki, amit többször megnéztem, ebben Michael Jordan pályafutásáról van szó. | Zene, amit általában hallgatok | Általában rap-et hallgatok, de szeretem a magyar slágereket is. | Hobbim | Magyar focisták mérkőzésen viselt mezeit gyűjtöm, ezt mondanám hobbimnak.

bodnar_mate_2.jpgPÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Ebben a 2022/23-as szezonban volt, a Zuglót fogadtuk hazai pályán, a második helyen állt ellenfelünk. Tizenegyest hárítottam, emellett úgy gondolom, jó pár védéssel sikerült a csapattal a győzelmet megragadnunk. (2022. október 8-án az MLSZ Regionális U17-es bajnokság Kiemelt Keleti csoportjának 7. fordulójában a Balmazújvárosi FC úgy nyert 6–3-ra a BVSC-Zugló ellen, hogy a 12. percben már 3–1-re vezetett a házigazda – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Kapusként ritka, amikor gólt szerzek, a 2022/23-as idényben történt ez is, méghozzá futsalban, és ezt a találatot az elődöntőben szereztem egy sarokrúgás után. | Mérkőzés előtti rituálém | Babonás vagyok ilyen téren, a mérkőzés elkezdése előtt pacsizok a kapufákkal, hogy végig velem legyenek a meccs alatt, és ami olyan, az kifelé pattanjon róluk, illetve vetek egy keresztet azokra az elhunyt személyekre, akik közelálltak hozzám. | Sérülés, amit elfelejtenék | Hála az égnek, nem volt komoly sérülésem az eddigi pályafutásom alatt, egyedül az ujjzúzódásokat tudnám említeni, de ez benne van. | Barát a futballban | A legjobb barátomat mondanám, akivel a pályán és a magánéletben is mindenben megértjük egymást, meg is nevezném, Dobó Laci lenne ez a személy, akivel kiskorunktól fogva ismerjük egymást. | Az öltözőben mellettem ül | Nem fogok újat mondani: Dobó Laci. | Cél a mostani szezonban | Nagyon bizakodó vagyok a következő szezonnal kapcsolatban, remélem, a legjobb formámat tudom majd nyújtani és hozzá tudom segíteni a csapatot a minél több győzelemhez. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Nagyon szeretnék majd a jövőben profi szerződést, gondolok itt arra, hogy sérülésmentesen eljutni addig, úgy érzem, ha ez az egy dolog bekövetkezik a pályafutásomban, akkor én már boldog leszek! Hálás vagyok Balmazújvárosnak, hogy megszerettette velem ezt a sportot, mindenkit csak bíztatni tudok, aki szeretné elkezdeni a focit, hogy itt lesz a legjobb helyen! Tapasztalt, céltudatos edzők kezében sokra viheti majd, mert itt egy edzőre sem tudnék panaszt mondani, mindig a legjobbat akarják nekünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8918140810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása