PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Mészáros Attila (Üllő)

„A kapusok mind bolondok, így én is az vagyok”

2022. április 16. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Mészáros Attilának, aki a Pest megyei II. osztály, Déli csoportjában szereplő, a 24. forduló után 32 ponttal a tabella 10. helyén álló Üllői SE kapusa.

meszarosattila_ullo_1.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: A kapusok mind bolondok, így én is az vagyok… Ki akar sárban vetődni és magát minden veszélynek kitenni?! Hát én, és ráadásul imádom, amikor meccset tudunk eldönteni jó irányba, néha rosszba is…! • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Kapusedzői végzettség, minél magasabb fokozatban elvégezni az iskolát és minimum az NB III-ban „dolgozni”. • Babonám: Sajnos rengeteg van. Meccs előtt mindig, minden mozdulatot csak ballal kezdek, aztán kezdő sípszó előtt jobb kapufa megkocogtatása, felső léc megérintése vállal, majd bal kapufa megkocogtatása… 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencváros. • …külföldi csapatom: Sevilla, Paris Saint-Germain. • …magyar mezőnyjátékosom: Lipcsei Péter. • …külföldi mezőnyjátékosom: Alejandro Papu Gomez. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Ha Dibusz Dénes külföldön védene, akkor is ő lenne, de így ter Stegen és Navas. 

meszarosattila_ullo_2_1.jpgLEG……nagyobb futballélményem: Bajnoki cím 2008-ból. • …szebb gól, amit valaha láttam: Az Üllői SE 2021/22-es szezonjának összes találata. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Bajnoki cím a Budapest-bajnokságban és a tartalékbajnokságában, számtalan ezüstérmes helyezés, öregfiúk bajnoki cím. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Erről nem szívesen beszélek… Volt egy pár sajnos. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Korábbi NB I-es labdarúgók, akik játszottak megyei első- és másodosztályú szinten. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Próbálok mindent megtenni a pályán a sikerért, alázattal, becsülettel, csupa szívvel. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Kritikus vagyok és nem mindig irodalmi stílusban szólok, de dolgozom rajta… (mosolyog)…pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Barátságos, könnyen barátkozom. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Remélem, nincs!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1817809709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása