PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: BERTA JÓZSEF, a Kaposvár vízilabdázója

„Nekem Kásás Tamás volt a kedvenc játékosom, miatta játszom kisgyerekkorom óta 5-ös sapkában és a lövéseit is próbáltam mindig utánozni”

2022. április 15. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Berta József, a férfi OB I-ben szereplő Kaposvári Vízilabda Klub játékosa.

berta_jozsef_kaposvar.jpgAmiért beleszerettem a sportágamba: Édesapám alapító tagja volt a Kaposvári Vízilabda Klubnak 1999-ben, akkoriban még játékos volt, azóta több munkakörben is az egyesületet erősíti, de leginkább legendás edzője. Én emiatt az egész gyerekkoromat az uszodában töltöttem, így kézenfekvő volt, hogy én is ezt a sportágat választom.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Nem egyszerű egy élményt kiválasztani. Amire a legbüszkébb vagyok, az a Kaposvári Vízilabda Klubbal elért Magyar Kupa bronzérem és a juniorválogatottal elért világbajnoki második helyezés. De így utólag belegondolva a legnagyobb élményem, amikor a gyerekbajnokságban egy csapatban játszhattam a nővéremmel, édesapánk volt az edző és többnyire édesanyánk a partról szurkolt nekünk kamerával a kezében, remegve az izgalomtól. Ezeken a felvételeken meg később jókat nevettünk.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Nekem Kásás Tamás volt a kedvenc játékosom. Miatta játszom kisgyerekkorom óta 5-ös sapkában és a lövéseit is próbáltam mindig utánozni.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Szerintem sok emberrel szoros kapcsolatot ápolok a vízilabda által, de erre egyértelmű, hogy a válaszom édesapám, id. Berta József. Végig segítette a pályafutásomat és szerencsére újra együtt dolgozhatunk valamilyen formában, hiszen jelenleg ő a másodedző a csapatnál.

capture-20220415-060004.pngSzezonbeli emlékezetes esemény: Sok bravúrt véghezvitt idén a csapatunk, de talán a Vasas idegenbeli legyőzése volt a legnagyobb skalp.

Célkitűzés a jelenlegi évadra: Sajnos a céljainkat nem sikerült elérnünk, hiszen be akartunk jutni a legjobb nyolc csapat közé az OB I-ben, de ha már így alakult, a kilencedik helyet szeretnénk megszerezni.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Szeretném, hogy a következő szezonokban előrébb lépjünk az erős középcsapat szintjéről. Ehhez megvan a csapat kvalitása, csak néhány dolgon kellene változtatni.

Amelyik sportot még kedvelem: Rengeteg sportot szeretek és nézek, de ha egyet ki kell emelni, az a darts, mert azt űzöm is. Volt rá példa, hogy indultam amatőr versenyen és a jövőben is tervezek.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Aki ismer, annak nagy újdonságot nem tudok elárulni. Aki pedig nem ismer, talán a darts iránti szenvedélyem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1117808491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása