PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Szarvasi Péter (REAC)

Van néhány babonája a fővárosi cerberusnak, de azokat megtartja magának

2022. március 27. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Szarvasi Péternek, aki a Budapest-bajnokság I. osztályában szereplő, a 21. forduló után 46 ponttal a 4. helyen állomásozó Rákospalotai EAC kapusa.

szarvasi_peter.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Úgy hat-hétéves koromban nem volt edzésen kapusunk, én kerültem a gólvonalra és ott ragadtam. Valószínűleg az is szerepet játszott ebben, hogy itt lényegesen kevesebbet kell futni. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: A lehetőségeimhez mérten a lehető legtöbb játékpercet a pályán tölteni. • Babonám: Van egy pár, de inkább megtartom magamnak őket. 

KEDVENC……magyar csapatom: Azokat a csapatokat követem leginkább figyelemmel, ahol én is megfordultam. • …külföldi csapatom: Chelsea FC. • …magyar mezőnyjátékosom: Gera Zoltán. • …külföldi mezőnyjátékosom: Frank Lampard. • …magyar kapusom: Király Gábor. • …külföldi kapusom: Petr Cech. 

LEG……nagyobb futballélményem: 2014-ben három napot tölthettem a Bayer Leverkusen utánpótlásbázisán, ami felejthetetlen élmény volt. Valamint több külföldi mérkőzést is élőben láttam, például Dortmund–Hoffenheim, Chelsea–Bolton, a 2011-es Audi Kupa Münchenben, mind-mind óriási élmény volt. • …szebb gól, amit valaha láttam: Frank Lampard gólja a Barcelona ellen, az alapvonalról. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Utánpótlás bajnoki cím, több dobogós helyezés, és a 2020/2021-es szezonban a BLSZ I. osztályában elért bronzérem. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Volt néhány nagyobb hibám, de nem mindegyikből lett gól... • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Kenesei Krisztián. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Határozott irányítás. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Néha talán túlságosan is nyugodt vagyok. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Higgadtság. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Szervezetlenség.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr217791114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása