PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Medgyesi Márk (BFC Siófok)

„A célom az, hogy szép karriert fussak be, amire majd egyszer büszke lehetek”

2022. február 23. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Medgyesi Márk, aki az NB II-ben szereplő és a 24. forduló után 37 ponttal a tabella 7. helyét elfoglaló BFC Siófok játékosa.

medgyesimark_vkla.jpgNégyévesen kezdtem el focizni a Halásztelek FC-ben, ahol négy esztendőt töltöttem. Utána a Csep-Gól FC-hez igazoltam, ahol hét évig futballoztam, és itt tudatosult bennem az, hogy szeretnék egyszer profi szinten játszani. Ez az időszak nagyon jó alapot adott a továbblépésre, így 2017-ben a Vasas Kubala Akadémiához kerültem, amelynek három esztendeig voltam a tagja. 2020 nyarán szerződtem a BFC Siófokhoz. (MEDGYESI MÁRK a múltról és a jelenről) 

medgyesimark_bfcsiofok.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Hal. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Egyszer egy cross motoron mentünk ketten és az egyik kanyarban álltak a rendőrök. Amikor észrevettük őket, akkor gyorsan lepattantam a motorról és futni kezdtem. Aki a motoron maradt, ő pedig a motorral menekült tovább – nem kaptak el minket. | Első futballélményem | Egy teremtorna volt, amelyen a harmadik helyezést értük el a csapattal. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Talán az, hogy nem adok fel semmit könnyen. | Legrosszabb szokásom | Nagyon sok dologhoz negatívan állok hozzá. | Étel, amit imádok | Chilis bab. | Film, amit többször láttam | Üvegtigris. | Zene, amit általában hallgatok | Nagyon vegyes a zenei ízlésem. | Hobbim | Horgászás. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Egy U19-es Vasas–Pécs mérkőzés, amelyen 9-es osztályzatot kaptam és nyertünk 4–1-re. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Egy Debrecen–Vasas U19-es meccsen nyertünk 4–1-re és én szereztem a negyedik gólt. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs kifejezett rituálém. | Sérülés, amit elfelejtenék | Egy bal belső térdszalag-szakadásom volt, amivel három hónapot kellett kihagynom. | Barát a futballban | Hajnal Gergő. | Az öltözőben mellettem ül | Balogh Benitó. | Cél a mostani szezonban | Hogy minél több játékperchez juthassak. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Még nagyon sok minden kimaradt a pályafutásomból, de a célom az, hogy szép karriert fussak be, amire majd egyszer büszke lehetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7117749544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása