PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Gyimesi Richárd (Tápiószele)

A fiatal cerberus továbbra is bizonyítana a felnőttek és a serdülők között

2022. február 08. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Gyimesi Richárdnak, aki a Pest megyei II. osztály, Déli csoportjában 4 ponttal a tabella 15. pozíciójában telelő Tápiószelei SE kapusa. 

gyimesirichard.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Egyik edzésen nem volt kapusunk, ezért én álltam be védeni. Onnantól kezdve ez lett a posztom. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Továbbra is szeretnék bizonyítani a felnőtt és a serdülő csapatban egyaránt. • Babonám: Mindig a bal lábamon lévő cipőt kötöm be elsőként az öltözőben. 

KEDVENC……magyar csapatom: Ferencvárosi TC. • …külföldi csapatom: Bayern München. • …magyar mezőnyjátékosom: Szalai Attila. • …külföldi mezőnyjátékosom: Robert Lewandowski. • …magyar kapusom: Gulácsi Péter. • …külföldi kapusom: Manuel Neuer. 

LEG……nagyobb futballélményem: Fiola Attila gólja a franciák ellen. • …szebb gól, amit valaha láttam: Az U16-os korosztályban körülbelül 35 méterről lőtte ki a csapattársam a bal felső sarkot. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Alacsonyabb korosztályban voltunk bajnokok. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Egyszer megfogtam egy hazaadást, a közvetett szabadrúgást pedig nem tudtam kivédeni. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem:• …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Rövidtávon higgadt tudok maradni, ha arra van szükség. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Ha hibázok, azt nehezen viselem. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Sokat sportolok a focin kívül is. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Gyakran túlságosan sokat tudok gondolni egy-egy korábbi mérkőzésre.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr617320078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása