PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Inczédy Gergely (Pomáz)

Mit Miskolc adhatott: a Pest megyeiek cerberusa élete egyik legszebb élményének tartja a DVTK-nál eltöltött időszakot

2021. december 14. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Inczédy Gergelynek, aki a Pest megyei II. osztály, Északi csoportjában 28 ponttal a bajnoki táblázat 4. helyén telelő Pomáz-ICO SE kapusa.

inczedygergely_fotoupglovesbandi.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Mint sok más cerberustársam, gyerekkoromban én is a mezőnyben kezdtem az iskolai csapatban. Aztán az egyik tornánkra nem tudott eljönni a kapusunk és engem raktak be a kapuba. Hamar kiderült, hogy van érzékem hozzá, ugyanis megnyertük a tornát és én lettem a torna legjobb kapusa. Ezek után nem volt kérdés, hogy maradok végleg a kapuban. • Amit szeretnék elérni öt éven belül: Jelenleg tanárképző egyetemre járok Egerbe és dolgozom is mellette, ezért tértem haza Pomázra, a nevelőegyesületemhez. Ebből kifolyólag most a tanulmányaimra koncentrálok, de a csapatunk elég jó és szeretnék feljutni a „megye-egybe”, aztán meglátjuk, hogy alakul a többi. • Babonám: Nem nagyon vagyok babonás. 

KEDVENC……magyar csapatom: Diósgyőri VTK. • …külföldi csapatom: FC Barcelona. • …magyar mezőnyjátékosom: Kalmár Zsolt. • …külföldi mezőnyjátékosom: Lionel Messi. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Marc-André ter Stegen. 

LEG……nagyobb futballélményem: Gyerekkoromban egy nagyon sikeres bajnoki szezon végén indultunk Lengyelországban egy tornán, ahol a negyeddöntőbe jutásért játszottunk és 11-es párbajban döntöttük el a mérkőzést és ott kivédtem a legutolsó 11-est, amivel továbbjutottunk. Gyerekkorom legszebb élményei között tartom számon. • …szebb gól, amit valaha láttam: Eddigi életemben sok kiemelkedően szép gólt láttam, nem tudnék kiemelni egyet közülük. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Huzamosabb ideig erősítettem a Diósgyőri VTK tartalékcsapatát az NB III-ban és ott értünk el szép eredményeket. Életem egyik legszebb időszaka volt a miskolci ott-tartózkodásom! • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Egyszer egy kézből történő kirúgással hátba találtam az előttem lévő ellenfél játékosát és bepattant a labda a saját kapumba. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Egy NB III-as mérkőzésen Kleinheisler László ellen játszhattam. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Az utolsó percig harcolok és buzdítom a többieket, valamint nagyon sokat irányítok és tüzelem a csapatot. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Előfordul, hogy túl sokat foglalkozom a külső tényezőkkel és ilyenkor ezeket nehezen tudom szó nélkül hagyni. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Segítőkészségem. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Nem vagyok a legtürelmesebb személy.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2416782966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása