PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: PELLER ZSOLT, a Pilisvörösvár labdarúgója

Az előző szezonban a Szokolya ellen két tizenegyest is hárító cerberus csak az ikertestvére ellen nem szeret futballozni

2024. szeptember 17. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Peller Zsolt, a Pest megyei II. osztály Északi csoportjában 4 forduló után 2 ponttal a tabella 14. helyén álló újonc Pilisvörösvári UFC kapusa.

peller_zsolt.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Sosem szerettem futni.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nekem kell irányitani a csapatot és az utolsó védvonal vagyok.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „A legtöbb gyerek álma, hogy gólt szerezen. Az én álmom, hogy ezt megakadályozzam.”
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Megérintem a felső lécet kezdés előtt.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Az ikertesóm ellen. (Az idén nyáron Budakalászról a Fővárosi Vízművekhez visszatérő 27 esztendős támadóról, Peller Ákosról van szó – a szerző)
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | A Szokolya ellen két tizenegyest is hárítottam. (Idestova egy esztendeje, 2023. szeptember 24-én a Pest megyei III. osztály Északi csoport 5. fordulójában a Pilisvörösvár idegenben már 3–0-ra vezetett a szünetben és végül 4–0-s diadalt aratott Strbik Krisztián triplájával és Pápai Csaba találatával úgy, hogy Juhász Kristóf kiállítása miatt a 80. perctől tíz emberrel futballozott – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Ezt igy nem tudom megmondani.
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Középkezdésből.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Braun Levente.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Az öreg nyúl.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9018494600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása