PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Rácz László (Pécsi MFC)

Eltűntnek nyilvánítva: kisgyermekként a nyaralás alatt egy órán át keresték a szállodában a baranyai csapat egyik legjobbját, pedig csak elaludt

2021. december 09. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Rácz László, az NB II-ben szereplő Pécsi MFC labdarúgója.

raczlaszlo_golorom.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Labda. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. Mindig a mozgás és a labda érdekelt, a későbbi tanulmányaim is a sporthoz kötődnek. | Emlékezetes csínytevésem | Kisgyerekkoromban volt egy pár, talán a legemlékezetesebb, amikor egy nyaraláson elbújtam és elaludtam. Egy órán át az egész szálloda engem keresett. | Első futballélményem | 2001. 04. 25., Belgrád, Jugoszlávia–Oroszország 0–1. Édesapámmal és nagyapámmal voltunk a meccsen, óriási élmény volt és azóta is szívesen járok vissza abba a stadionba. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | – | Legrosszabb szokásom | Folyamatosan elhagyom a dolgaim, egy ideje már nem is viszek sehova pénztárcát, így csak a kulcsokat hagyom el. | Étel, amit imádok | Mindenevő vagyok, de talán a vajdasági halászlé a kedvencem. | Film, amit többször láttam | Halálos iramban 1. Azóta talán három filmet néztem meg, nem nagyon szeretem őket. | Zene, amit általában hallgatok | Techno és szerb zene. | Hobbim | Olvasás. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Az első meccsemen, hétévesen rúgtam nyolc gólt – akkor még más posztra gondoltak. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az összest imádom, főleg, ha hazai pályán találok be. | Mérkőzés előtti rituálém | Nem vagyok babonás, egyszerűen csak szeretek előtte pihenni és koncentrálni a mérkőzésre. | Sérülés, amit elfelejtenék | A gyors növekedésem miatt adódtak gerincproblémák, emiatt erős hátfájdalmaim voltak. | Barát a futballban | Minden kapcsolat értékes, szeretem ezt a közeget és sok barátot is szereztem a futballnak köszönhetően. | Az öltözőben mellettem ül | Tölgyesi Viktor és Króner Martin. | Cél a mostani szezonban | Csökkenteni a kapott gólok számát és ezáltal több pontot szerezni, valamint még annyiszor betalálni, mint eddig. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | NB I a PMFC-vel, de ami késik, az nem múlik...

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4316779536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása