Június első hétvégéjétől megszüntette a Budapesti Közlekedési Központ a CITY-trolit.
Volt valami feelingje. Az ember fogta magát, lekászálódott a 14-es villamosról, beslattyogott a Lehel Csarnokba, megnézte, friss-e a hónapos retek, ha nem, vett egy kiló savanyú káposztát, kisomfordált a tömegből, majd felszállt az áramszedő nélkül közlekedő trolira és szétnézett a másik két helyen. Ez volt a CITY, amelyre valóban illik a városi kifejezés. Olyannyira, hogy a Lehel térrel együtt összesen három piacot vagy csarnokot érintett.
A múlt idő használata nem okafogyott, tudniillik a BKK június 6-tól megszüntette a járatot az alacsony kihasználtságra hivatkozva. Kétségkívül nem a zötykölődő 4.es, 6-os villamost vagy mint a spenóttól herótot kapó kisgyerekként minduntalan rázkódó 7-es buszt idézte a tömöttsége, ám a Budapesti Közlekedési Központ illetékesei a visszajelzések hatására belátták, nincs értelme a további üzemeltetésnek.
A 2018. november közepén elstartoló, javarészt a 15-ös és a 115-ös autóbusz vonalát érintő CITY-troli nem csupán a Lehel Csarnokot, a Hold utcai Belvárosi Piacot és a Fővám téri Vásárcsarnokot érintette, hiszen a Március 15. tér vagy az Erzsébet tér mellett megállt a Hercegprímás utcában, a Kossuth Lajos téren és a Szent István körúton is. Alig másfél év jutott neki