PONYVALEGÉNY

Piaci alapon: nincs tovább, CITY-troli

Kihasználatlanság miatt nem üzemel júniustól a három csarnokot is érintő járat

2020. június 07. - Horváth M. Attila

img_20200509_165239.jpgJúnius első hétvégéjétől megszüntette a Budapesti Közlekedési Központ a CITY-trolit.

Volt valami feelingje. Az ember fogta magát, lekászálódott a 14-es villamosról, beslattyogott a Lehel Csarnokba, megnézte, friss-e a hónapos retek, ha nem, vett egy kiló savanyú káposztát, kisomfordált a tömegből, majd felszállt az áramszedő nélkül közlekedő trolira és szétnézett a másik két helyen. Ez volt a CITY, amelyre valóban illik a városi kifejezés. Olyannyira, hogy a Lehel térrel együtt összesen három piacot vagy csarnokot érintett. 

A múlt idő használata nem okafogyott, tudniillik a BKK június 6-tól megszüntette a járatot az alacsony kihasználtságra hivatkozva. Kétségkívül nem a zötykölődő 4.es, 6-os villamost vagy mint a spenóttól herótot kapó kisgyerekként minduntalan rázkódó 7-es buszt idézte a tömöttsége, ám a Budapesti Közlekedési Központ illetékesei a visszajelzések hatására belátták, nincs értelme a további üzemeltetésnek.

img_20200509_165237.jpgA 2018. november közepén elstartoló, javarészt a 15-ös és a 115-ös autóbusz vonalát érintő CITY-troli nem csupán a Lehel Csarnokot, a Hold utcai Belvárosi Piacot és a Fővám téri Vásárcsarnokot érintette, hiszen a Március 15. tér vagy az Erzsébet tér mellett megállt a Hercegprímás utcában, a Kossuth Lajos téren és a Szent István körúton is. Alig másfél év jutott neki

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3015753518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása