PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: GRUTTÓ BENCE, a Gyirmót FC Győr labdarúgója

Nem fél a nyomástól a 18 éves cerberus: „Izguljon az, aki berakott a kezdőbe”

2024. április 10. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Gruttó Bence, az NB III Észak-Nyugati csoportjában a 23. forduló után 32 ponttal a 7. helyen álló Gyirmót FC Győr II., valamint a Regionális U19 Kiemelt Nyugati csoportjába besorolt és 19 játéknapot követően 41 egységgel listavezető Gyirmót FC Győr labdarúgókapusa.

grutto_bence.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Alapból én mezőnyjátékos voltam kisgyerekkoromban, de aztán az egyik tornára kapus nélkül maradtunk és az edző akkoriban rám szavazott, hogy legyek a kapus. A tornán jól ment a védés és élveztem is, így hát bent maradtam a vonalon.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nincs ilyen dolog.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Izguljon az, aki berakott a kezdőbe. Ami azt jelenti, hogy bízz magadban és a képességeidben, ne félj a nyomástól, a hibától.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsen, nem vagyok az a „rendszermániás ember".
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Olyan játékos ellen, aki magas, nagydarab és hosszúak a végtagjai.
| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Talán pont a legutóbbi meccsem, az Ajka ellen. (2024. április 6-án, az U19-es bajnokság 19. fordulójában a Gyirmót FC Győr az ősszel 2–0-ra legyőzött Ajkát fogadta, amely ugyan a 23. percben hátrányba került, az utolsó negyedórához közeledve viszont már 2–1-re vezetett, ám a 82. percben kialakult a 2–2-es végeredmény – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Még a volt csapatommal, a Győrújfaluval voltunk egy nemzetközi tornán Malacky-ban és ott a Slavia Praha elleni elődöntőben sikerült szerencsére nagyon jó teljesítményt nyújtanom.
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Szintén egy tornán volt: egy szabadrúgásnál felküldött a félpályához az edző, hogy rúgjam el, és én a földbe rúgtam. A labda az ellenfélhez került és kapura rúgta a labdát, amit én utolértem, ám nagyképűen át akartam venni talppal, s nem megfogni kézzel, de a labda elgurult a talpam alatt.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Lázár Máté, aki egyébként jelenleg is az osztálytársam, ezáltal sok időt töltünk és töltöttünk együtt. Mindketten mindig korrektek és őszinték voltunk egymással és segítettük a másikat, úgymond húztuk egymást mindig, hogy jobbak legyünk a másiknál, ezáltal mind a ketten sokat fejlődtünk.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Mindenkit a barátomnak tekintek a mezőnyjátékosok közül is.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A kézi- és vízilabda-válogatott nagyobb tornáit figyelemmel szoktam követni, és úgy gondolom, hogy amit az utóbbi eseményeken nyújtottak teljesítményt a kapusok mind a két sportágban, az kiemelkedőnek számít.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3118377221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása