PONYVALEGÉNY

INTERJÚ | Sinanovic Sinan, aki a tavasszal már Koszovóban futballozik: „Tudtam, hogy lépni kell”

Az OFK Petrovacnál a szélsők nélküli játékrendszer okozta a korábbi utánpótlás-válogatott vesztét, aki azonban nem búslakodott sokáig

2024. február 07. - Horváth M. Attila

sinan_2.jpgfociakobon_ponyvalegeny_leadhez.pngKOSZOVÓ | Ha a labdával már-már intim kapcsolatba kerül, nehéz megállítani. Azonban Sinanovic Sinan csinálhatott bármit, előző állomáshelyén, az OFK Petrovacnál nem számítottak rá, miközben a gyorsaságára mindig is lehetett építeni, taktikát kidolgozni, s vele a meccseken dominálni. A nemrégiben még Kazincbarcikán futballozó sportember Horvátország és Montenegró után újabb országban teszi próbára tudását, ugyanis a napokban féléves szerződést kötött az 1972-ben alapított, összességében 4-szeres bajnok KF Fushë Kosovával.

ponyvalegeny_mini_uj_2023_2023_1.jpgCsak nekem tűnik úgy, hogy a mostani már-már nagyobb ugrás, mint bármelyik az augusztusi atlétikai világbajnokságon, vagy mint amikor Kazincbarcikáról a horvát Bijelo Brdóhoz szerződött? 

Kétségtelen, az adatok alapján magasan rangsorolt bajnokságba érkeztem, szóval nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz itt játszani indította a Ponyvalegénynek adott interjúját a korábbi utánpótlás-válogatott labdarúgó, a 26 esztendős Sinanovic Sinan. Hozzáteszem, hogy a magyar második vonalból a horvát másodosztályba kerülni is más kávéház volt, mind az edzéseket, mind a mérkőzéseket tekintve, de valóban ez a legmagasabban rangsorolt bajnokság eddig, ahol szerepelni fogok.

sinan.jpgponyvalegeny_mini_uj_2023_2023_1.jpgAz előző fél szezont a Petrovacnál töltötte, ám a tél már új irányt mutatva halad a tavasz felé. Ha lehet hinni a különböző, statisztikákkal foglalkozó oldalaknak, fogalmazzak finoman, nem számított alapembernek. Hogy viselte a mellőzöttséget?

Valóban nagyon kevés játéklehetőséget kaptam az elmúlt fél évben, ezért is kértem a szerződésem felbontását. Egy focista életében szerintem a legrosszabb, ami történhet, hogy mellőzik. Nyilván nagyon boldogtalan voltam emiatt, de profi játékosként minden nap odatettem magam és próbáltam változtatni a helyzeten. Nem sikerült, szélsők nélküli játékrendszerben játszott a csapat, az edző nem kísérletezett velem új poszton, úgyhogy továbbléptem, mindenkinek így volt a legjobb.

ponyvalegeny_mini_uj_2023_2023_1.jpgUtólag visszagondolva következtethetett volna bármiből is arra, hogy nem úgy fog alakulni a montenegrói kaland, ahogy azt eltervezte?

Nem következtethettem semmiből, ám ha tudom, hogy így lesz, másik helyre igazoltam volna, ugyanis a nyáron volt több lehetőség, köztük a montenegrói első osztályból is.

ponyvalegeny_mini_uj_2023_2023_1.jpgAz egyértelmű volt, hogy még ebben a szezonban klubot vált?

Természetesen amikor láttam, hogyan alakulnak a dolgok, tudtam, hogy lépni kell. Szerencsére korrektek voltak a vezetők, nem gördítettek akadályt a távozásom elé. 

ponyvalegeny_mini_uj_2023_2023_1.jpgA KF Fushë Kosova nem a legismertebb egyletek egyike, mit kell tudni róla?

Igazából a folyamatos játéklehetőség miatt igazoltam ide. Nem tudtam sok mindent róluk én sem, de az egyik nagyon jó barátom is itt játszik, így ő nagyjából elmondta a dolgokat a helyről. Pristinában lakom, ami csodaszép város, szóval pozitívak a benyomások. A pályák nagy része műfüves, ami nem a legideálisabb, de nekem személy szerint nincs problémám ezzel. Egyelőre fél évre köteleztem el magam, aztán meglátjuk a hogyan továbbot. 

sinanovic_uj_klub.jpg

ponyvalegeny_mini_uj_2023_2023_1.jpgHa nem sértem meg vele, Vadócz Krisztián a példaképe? Hiszen mint a Honvéd egykori fedezete, a magyar válogatott korábbi középpályása, járja az országokat, újabb és újabb kultúrát megismerve. Kizárólag a Fushë hívta?

Nem az... (nevet) Sok nyelvet beszélek, így könnyen megy a beilleszkedés más országokban is, emiatt, ha jön jó ajánlat akár másik országból, nincs problémám vele. Volt máshonnan is megkeresés, de ez bizonyult a legjobbnak. 

sinan_3.jpgponyvalegeny_mini_uj_2023_2023_1.jpgÚjdonsült egyletével miért küzdhet a tavasszal?

A bennmaradás a cél. Most télen jöttek ide új szponzorok, így elég sok új játékost igazoltak, és ezzel az egyetlen céllal. 

ponyvalegeny_mini_uj_2023_2023_1.jpgAz nem volt opció, hogy a télen visszatér Magyarországra?

Felmerült a lehetőség, hogy hazaigazolok. Nem úgy alakult, ám nem is bánom.

ponyvalegeny_mini_uj_2023_2023_1.jpgMégis, ha már itthon vagyunk, egykori egyesületei közül a Nyíregyháza magabiztosan áll az élen az NB II-ben, de a Kozármisleny is ötödik, míg a Kazincbarcika hetedik, a Pécsi MFC pedig nyolcadik, miközben a Békéscsaba vezeti a saját NB III-as csoportját. Meglepem ezek közül bármivel is, vagy abszolút képben van és követi minden korábbi csapata szereplését?

Szoktam követni, mert van sok barátom, akik ott fociznak. Ha tudom, a szabadidőmben akár megnézem őket, így nem lepődtem meg ezen. A Nyíregyháza, illetve a Békéscsaba is szerintem eléri a célját, illetve illene, hogy elérjék. A Nyíregyházának nagyon szurkolok, hogy sikerüljön, mivel sok időt töltöttem ott és szép emlékek kötnek oda.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4318320991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása