PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: MIKLÓS GERGŐ, a Fejér-B.Á.L. Veszprém kézilabdázója

Pálinger Katalin védései megbabonázták, így hamar eldőlt a sorsa: „A második edzésem óta kapus vagyok”

2022. július 09. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Miklós Gergő, a férfi kézilabda NB I 2021/2022-es szezonjában 16 ponttal a tabella 10. helyén végző Fejér-B.Á.L. Veszprém kapusa, az Éles Kézilabda Sportiskola kapusedzője. 

miklos_gergo.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Pálinger Katalin miatt választottam ezt a sportot és posztot, mert egy Magyarország–Ausztrália meccsen nagyon megtetszett, ahogy szinte nem tudtak neki gólt lőni. Az első edzésen még nem voltam kapus, csalódottan mondtam anyának, hogy nem állítottak be, mire ő odavitt az edzőhöz, beszéltünk vele, csodálkozott, de azt mondta, próbáljuk ki. A második edzésem óta kapus vagyok. Próbáltak mezőnyben, de az annyira nem tetszett. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Mindent kedvelek a saját posztomban. Talán azt nem, ha fejbe lőnek, de erre mondják azt, hogy ilyen a kapussors. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes! (Kimi Räikkönen) 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Zenét hallgatok, nem szeretem, ha hozzám szólnak, mert szeretem átgondolni, kitől mit várhatok a meccs előtt. A bemelegítésnél megvan, miből mennyit kell csinálnom, kabalaruháim is vannak. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Talán csak amikor kiszolgáltatott helyzetben vagy egy ziccernél, mert azt csak rosszul lehet dobni. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | A Telekom Veszprém ellen sikerült 50% körül védenem. 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Talán most azt emelném ki az előző után, amikor a Csokonai Vitéz Mihály Református Gimnáziummal megvertük a Veszprémi Gimnáziumot diákolimpián, ez áll még közel a szívemhez. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Rossz bejátszás után hajoltam le a labdáért, kicsúszott a kezemből és gól lett. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Podoba Jánossal nagyon jó viszonyban vagyunk, de mondhatnám Borbély Ádit is – velük védtem tavaly a Fejér-B.Á.L. Veszprémnél, Kovács Ákos kapusedzővel, Illetve Stavri Gergővel vagyok még jó viszonyban, vele Algyőn védtem együtt még a diákolimpiai csapatban Szegeden, ő most Pécsen véd. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Szeitl Lászlót emelném ki, ő Csurgón játszik, Tóth Balázst, aki Németországban, Széles Ákost, aki jelenleg csapattársam a veszprémi klubnál, illetve Bonyhádi Tibor Ajkán kézilabdázik, de Veszprémben edző. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Gulácsi Péter.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7917878967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása