PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: MARUSZKI BÁLINT, a Berkenye labdarúgója

„Azok a csapatok, amelyek jól tudnak mélységi labdákkal támadást építeni, mindig is a mumusaim voltak”

2023. szeptember 11. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Maruszki Bálint, a Nógrád megyei I. osztályban 4 forduló után 0 ponttal a tabella 12. helyén álló Berkenye SE a nyáron Erdőkertesről igazolt labdarúgója.

maruszki_balint.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | A pályafutásomat mezőnyjátékosként kezdtem el, pontosabban középpályásként. Az egyik Bozsik-tornán nem volt a kapusunk és én álltam be. Annyira megtetszett, hogy azóta nem lehet onnan kiszedni engem. Megfogott a poszt sajátossága, hogy egy csapatsportban mégis egyéni sportnak számít.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nagyon hálátlan szakmának számít a kapuslét, mivel egyetlen hiba gólhoz tud vezetni és emiatt könnyű hibáztatni a kapust. Hiába mutatsz be 7-8 nagy védést a meccsen, ha mellé van egy hibád, arra fognak emlékezni.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Küzdeni mindig, feladni soha!”
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Minden meccs előtt iszok antioxidánst, eszek banánt és csokit, máskülönben sosem tudok úgy teljesíteni a mérkőzésen, ahogy szeretnék.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Azok a csapatok, amelyek jól tudnak mélységi labdákkal támadást építeni, mindig is a mumusaim voltak. Egy tökéletes indítással könnyen ki lehet alakítani egy egy az egyes szituációt.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | A Nagymaros ellen volt egy nagyon jó meccsem, ahol több dupla vagy akár tripla védést is bemutattam. (2022. október 9-én a Pest megyei III. osztály Északi csoport 7. fordulójában a Maruszki Bálinttal a kezdőcsapatban futballozó házigazda Erdőkertes 1–1-es félidő után 3–1-re nyert – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Még az egyik U19-es szezonban volt egy rangadó, ahol az első helyért játszottunk. Nagyot küzdöttünk, rengeteg néző volt és ítéletidő is, de sikerült nyernünk.
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Félpályáról megemeltek engem, a labda mellé nyúltam, és hát sajnos bement.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Még az UTE-ben szereztem egy jó barátot, Flamich Gergelyt, azóta is jó kapcsolatot ápolunk egymással.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Czeba Dánielnek hívják az illetőt. Még az első csapatomban játszottunk együtt tíz évet, együtt nőttünk fel és így nem csupán a pályán, de a magánéletben is a lehető legjobb barátom lett.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A kézilabdakapusoké minden tiszteletem, mivel amennyi ütést kapnak a testükre, egyszerűen lehet, hogy én se bírnám.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2718213135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása