PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: FLAMICH GERGELY, a Berkenye labdarúgója

A kézfogás mindent eldöntött: Balajcza Szabolcs miatt lett cerberus az ősszel még a Pest-, tavasszal már a Nógrád megyei I. osztályban szereplő futballistából

2023. február 27. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Flamich Gergely, a Nógrád megyei I. osztályban szereplő, a tabellán 20 ponttal a 7. helyen állomásozó Berkenye SE labdarúgója, aki az őszi idényt a Pest megyei I. osztályú Vác VLSE-nél töltötte.

flamich_gergely.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Balajcza Szabolcsot láttam először élőben védeni egy Újpest-meccsen, körülbelül ötéves lehettem. Nagyon tetszett, ahogy a közönség tapsolt minden bravúrjánál, illetve hogy mit meg nem tett, hogy megóvja a csapatát a góltól. Az meg már csak hab a tortán, hogy a mérkőzés után volt szerencsém vele kezet fogni. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nekem ilyen nincs. Azért választottam ezt a posztot, mert tisztában vagyok a felelősséggel és a nehézségekkel, ami a kapuban rám hárul. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Soha ne add fel az álmaid! Még akkor sem, ha senki más nem hiszi, hogy valóra válnak, csak te.” Mióta kapus vagyok, számtalan hátráltató körülmény volt, ami a sikerhez vezető úton közbe lépett – sérülések, család, emberek, akik nem hisznek vagy hittek bennem, és a többi... Ezeket a gátakat mindig átléptem, mert úgy hiszem, hogy ezek csak a sikerhez vezető úton való nehézségek, amelyek minden ember életében előjönnek, mielőtt sikeres lesz. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Van egy gimnasztikai gyakorlatsor, amit minden meccs előtt megcsinálok, abból a sorból sosem hagyok ki egy feladatot sem. Babonáim viszont nincsenek. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Igazából mindenki ellen szeretek védeni. Viszont kellemetlen ellenfelek a gyors és dinamikus játékosok, itt főként a szélsőkre, csatárokra célzok. 

flamich_gergely_2.jpg

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | A legjobbnak akkor érzem magam, ha nem kapok gólt. A 2021/22-es szezonban a Váccal az U19 es alapcsoportban egymás után négy mérkőzésen keresztül kapott gól nélkül jöttem le a pályáról. (2021. szeptember 11. és szeptember 29. között a Pest megyei gárda hazai pályán a Békéscsabát 2–0-ra, idegenben a Budai FC-t 3–0-ra, jól ismert környezetben a Szeged-Csanád Grosics Akadémiát 2–0-ra, míg Pakson a házigazdát 3–0-ra győzte le – a szerző) 

flamich_gergely_3.jpg| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Szintén a Váccal a 2020/21-es szezonban az U17 es bajnokságban történt. A Dunaújvárossal játszottuk az évad utolsó meccsét, a kiesés ellen játszott mindkét csapat. Nekünk elég volt az iksz a bennmaradáshoz, míg a Dunaújvárosnak győznie kellett. A mérkőzés 1–1 lett, így hát bennmaradtunk, a Dunaújváros kiesett. Sok bravúrral járultam hozzá a győzelemmel felérő ikszhez, viszont mégis az az érzés, illetve teher, ami úgymond leesett az emberek válláról a hármas sípszó után, az, ami feledhetetlen. Mindezt idegenben, több száz ember előtt. (2021. május 29-én Ságodi Levente révén a házigazda került előnybe a 16. percben, míg a látogató a 60. minutumban egalizált, így a két csapat hasonló pályaválasztással „megismételte” az alapszakasz során, 2020. október 17-én lejátszott bajnokit, ugyanis akkor is 1–1-re végeztek a felek – a szerző) 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Miután tanultam belőle, elfelejtem ezeket. Viszont Debrecenben kiállítottak a 6. percben. A szabadrúgásból, amit én okoztam, egyből gólt kaptunk. Mindez sajnos a mai napig rossz emlékként maradt meg bennem. (2022. április 9-én a hazai pályán futballozó Debreceni VSC 4–0-s félidőt követően 5–1-es diadalt aratott a Vác VLSE felett az I. osztályú U19-es bajnokság B-csoport 7. fordulójában – a szerző) 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Mindegyik kapuskollégámmal jó kapcsolatot ápoltam mindig is. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Már sajnos nem a csapattársam, de Büki Dániel a pályán és a pályán kívül is. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland, a Pick-Szeged kézilabdakapusa.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9418059986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása