PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: TÓTH ROLAND, a Diósjenő labdarúgója

A potyagólokról pozitívan: „Voltaképpen az összes emlékezetes, mindegyik kicsit megmarad egy kapusban és tanul belőlük”

2024. május 29. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Tóth Roland, a Nógrád megyei I. osztály alapszakaszában 22 lejátszott bajnoki után 19 ponttal a tabella 9. helyén záró, a 9-12. helyért zajló rájátszásban az élen álló, az alapszakaszban elért pozícióját egy játéknappal a vége előtt biztosan megtartó Diósjenői SE kapusa.

toth_roland_b.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Igazából még kisiskolásként kerültem be a kapuba, jól ment és ott maradtam.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nincs ilyen, nagyon szeretem a posztomat.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Carpe Diem.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nem nagyon van, inkább csak annyi, hogy mindig legyek ott időben és legyen időm elkészülni, illetve fölkészülni a meccsre.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Az alacsonyabb termetem miatt a nagyon magas csatárok ellen nem szeretek játszani.
| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | A legjobb nem is nagy-, inkább kispályán volt. Egy futsal-rangadón megfogtam két büntetőt és hiba nélkül védtem, ezzel hoztam három fontos pontot a csapatnak.
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Egy szezonbeli utolsó meccs volt pár éve, amikor alig voltunk meg, esélytelenként elmentünk és egy pontot tudtunk hozni a néhány nagy védésemmel.
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Voltaképpen az összes emlékezetes, mindegyik kicsit megmarad egy kapusban és tanul belőlük.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Sok kollégával tartok jó viszonyt, de akivel utánpótlás óta nagyon jóban vagyok, Fehér Ákos.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Szerencsére sok barátot tudok magamnak a mezőnyjátékosok közül, főleg az elmúlt pár évben sok barátot tudtam szerezni.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A vízilabda, amit sokat szoktam megnézni, ezáltal a pólókapusokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9018416763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása