PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: GERGELY RICHÁRD, a Sajóbábony labdarúgója, a MEAFC-Miskolc futsalosa

A ketrecből nincs kiút, de ezt rovatunk jelenlegi főszereplője nem is bánja: „Azért választottam ezt a posztot, mert mindent szeretek benne”

2023. augusztus 08. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Gergely Richárd, a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei I. osztály 2022/2023-as kiírásában 30 forduló, de hivatalosan 28 lejátszott bajnoki után 53 ponttal a 3. helyén végző Sajóbábonyi VSE labdarúgója, a futsal NB II Keleti csoport alsóházának 2. helyén záró MEAFC-Miskolc kapusa.

gergely_richard_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | A legelső edzőm az egyik edzésen beállított a „ketrecbe” és eléggé otthonosan mozogtam, így hát bent ragadtam.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Az összes nehézsége ellenére nem tudnék ilyet mondani, hiszen azért választottam ezt a posztot, mert mindent szeretek benne.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Az élet mindig ikszre játszik.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | A kezdő sípszó előtt mindhárom kapufát megérintem.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Ilyen szerencsére nincs. Minden meccs új kihívás és minden héten lehet javítani vagy fokozni a teljesítményt.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Az egyik az őszi Gesztely elleni rangadó, amit 1–0-ra megnyertünk és a végén két-három bravúrral tudtam segíteni a csapatomat, a másik pedig az utolsó előtti fordulóban, az Alsózsolca ellen, amikor a hosszabbításban volt egy szabadrúgás, amit hárítottam és a kipattanóra is sikerült odaérni, ezzel maradt a 2–1-es győzelem. (2022. október 29-én a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei I. osztály 12. fordulójában Lakatos Róbert 56. percben szerzett góljával győzött Gesztelyen a Bábony; míg 2023. május 20-án, a 29. játéknapon hazai környezetben úgy nyert 2–1-re Gergely Richárd alakulata, hogy a végeredmény már a szünetig kialakult – a szerző)

gergely_richard_akcio.jpg| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Ha nem is a legjobb, de legemlékezetesebb, amikor a DVTK felnőtt csapatában egy félidőt védtem az Alsóberecki ellen egy hírverő meccsen 17 évesen. (2011. szeptember 3-án a Benczés Miklós dirigálta Diósgyőr olyannyira komolyan vette az idegenbeli fellépést, hogy a többek között Gohér Gergőt, Vadász Viktort és az azóta tragikus balesetben elhunyt Halgas Tibort is a soraiban tudó DVTK 25–0-ra nyert, Gergely Richárd 0–14-es állásnál váltotta a kapuban Ivan Radost – a szerző)
gergely_richard_2.jpg| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Egy kapus számára minden gól emlékezetes, illetve fájdalmas, így külön nem tudnék kiemelni egyet sem.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Szegő Boti, illetve Nagy Ádám, de a többi kollégával is megvan a baráti viszony vagy a kölcsönös tisztelet.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Nem tudnék külön kiemelni senkit, hiszen mindenkivel sikerült szerencsére jó viszonyt kialakítani.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roli.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4218189539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása