PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: SZEGŐ BOTOND, a Gesztely FC labdarúgója

Csak azt sajnálja az ezüstérmesként telelő borsodi cerberus, hogy a kreativitását a kapuban nem tudja teljes mértékben megmutatni

2023. december 31. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Szegő Botond, a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei I. osztályban 16 forduló után 34 ponttal a tabella 2. helyén telelő Gesztely FC Sport-Bau kapusa.

szego_botond.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Amikor kézilabdakapura kezdtünk játszani, én vállaltam, hogy beállok. Az edző állítása szerint egész jól ment, így ott maradtam.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | A kreativitásomat nem tudom teljesen kibontani.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Ha mindenki ellenem van, akkor mindenki veszíteni fog.”
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Minden kapufa megérintése, keresztvetés.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Lakatos Róbert.
| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Az előző szezonban sérült voltam, idén az MTK elleni kupameccset mondanám. (2023. szeptember 17-én, a Magyar Kupa 3. fordulójában Szegő Botondot kezdőként a 83. percig a soraiban tudó Gesztely 1–1-es félidő után 6–1-es vereséget szenvedett, a gólokat Porkoláb Botond, illetve a triplázó Molnár Rajmund, a a duplázó Kovács Patrik és Stieber Zoltán szerezte – a szerző)

gesztely_mtk_stieber_szego.jpg

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Utánpótláskorban, 16 évesen a Bp. Honvéd csapata ellen idegenben játszottunk, több, mint egy félidőt emberhátrányban futballozva 0–0 lett a végeredmény sok védéssel, köztük 11-es hárítással is. (2014. május 9-én, az I. osztályú U16-os bajnokság 27. fordulójában a Farkas Tibor által felkészített kispesti csapatban olyan labdarúgók jutottak szóhoz, mint a manapság az élvonalban futballozó Gergényi Bence, a sajnálatos sérülése miatt visszavonuló volt NB I-es kapus, ifj. Berla Attila vagy éppen Herjeczki Kristóf – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | A Bőcs csapata ellen történt, hogy az előttem lévő, zavaró emberrel foglalkoztam, aztán a szögletnél melléütöttem a labdának.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Gergely Richárd.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Mészáros Gyula.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Már nem aktív, de Pálinger Katalin.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9818291925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása