PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Gergely Viktor (43. Sz. Építők)

Legalább az ötödik helyet szeretné elérni jövőre is a fővárosi csapat hátvédje, aki nem tagadja, egy bajnoki címmel lenne teljes a pályafutása

2023. június 12. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Gergely Viktor, a Budapest-bajnokság I. osztályában 30 forduló után 51 ponttal a tabella 5. helyén záró 43. Sz. Építők SK játékosa.

gergely_viktor_1.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Maci. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Anyukám védelme érdekében maradjunk annyiban, hogy jó kisfiú voltam. | Első futballélményem | Igazából az óvodáskori egymás közti focik vannak az első élmények között, míg a tévés meccsek közül talán a Bayern–Manchester United Bajnokok Ligája-döntő, ha az emlékem nem csal.

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Önzetlen és tisztelettudó. | Legrosszabb szokásom | Képes vagyok megsértődni. | Étel, amit imádok | Chilis bab bármilyen mennyiségben. | Film, amit többször láttam | Sorozatból Így jártam anyátokkal, filmből Horrorra akadva, Csillagok között, Movie 43. | Zene, amit általában hallgatok | Változó, leginkább a huszas évek zenéi bármilyen műfajban. | Hobbim | Minden, ami sport, nyáron a strandkézire összpontosítok.

gergely_viktor_2.jpg

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Nem nekem, hanem a csapatnak, amelynek tagja voltam, a Budapest Kupa-döntő, ami győzelemmel zárult. (2022. április 27-én, Budafokon, a Promontor utcában a Testvériség-Újpalota elleni finálét úgy nyerte meg 3–2-re a Gergely Viktort mindvégig a soraiban tudó Építők, hogy a szünetben még Kollár Zsolt csapata vezetett 1–0-ra, a győztes társulat részéről Koós Bálint, Kovács Marcell és Szabados Krisztián vette be Zubány Miklós kapuját, míg a Tesiből Rosta Levente kétszer talált Németh Attila hálójába – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az első gólom, amit még Pálházán szereztem a Pálháza–Bodroghalom meccsen. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs különös rituálèm, ahogy éppen elér a napja. | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsére nagyobb sérülés nem ért, lehet, a porcműtétnek örültem volna, ha elkerül, időben talán rosszkor jött. | Barát a futballban | Ebből szerencsére akad pár, több megyéből is. | Az öltözőben mellettem ül | Sajnos az egyik idén vonult vissza, Örkényi Bencéről van szó, a másik oldalon általában Maci. | Cél a mostani szezonban | A következő szezon még sokban függ az átigazolási időszaktól, mindenesetre reményeim szerint legalább megismételjük az idei szezont eredményben. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Talán egy bajnoki cím jól esne így a vége felé, de egyébként nincs hiányérzetem.

43_sz_epitok_csapatfoto_merkozes_elott_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6518145390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása