PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Németh Attila (43. sz. Építők)

Vincze Ottó ellen is futballozott az angol FA Kupa-meccsen is pályára lépő cerberus, aki stabil „blasz-egyes” játékossá válna az elkövetkező években

2022. február 12. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Németh Attilának, aki az ősszel a Budapest-bajnokság III. osztály, 1. csoportjában 25 egységgel a tabella 4. pozíciójában telelő Ferencvárosi FC labdarúgója volt, míg a tavasszal a Budapest-bajnokság I. osztály 16. fordulóját 16 ponttal a 10. helyről váró 43. sz. Építők SK kapusa lesz.

nemethattila.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Gyerekkoromban a kapuban és a mezőnyben sem voltam ügyetlen, de sosem szerettem futni, így végül a kapuban kötöttem ki. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Stabil „blasz-egyes” kapus lenni. • Babonám: Nincs. 

KEDVENC……magyar csapatom: FTC. • …külföldi csapatom: Real Madrid. • …magyar mezőnyjátékosom: Gera Zoltán. • …külföldi mezőnyjátékosom: Sergio Ramos. • …magyar kapusom: Szűcs Lajos. • …külföldi kapusom: Iker Casillas. 

LEG……nagyobb futballélményem: Magyar Eb-szereplés és a Fradi BL-csoportkörbe jutása. • …szebb gól, amit valaha láttam: Szoboszlai szabadrúgásgólja a törökök ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Angliai pályafutásom során egyszer pályára léphettem FA Kupa-meccsen. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Kapusként azért van jó néhány, nehéz lenne kiválasztani egyet. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Vincze Ottó. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Higgadt tudok maradni a legkiélezettebb szituációkban is. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Nincs. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Türelmes, segítőkész. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Néha lusta vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1517428398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása