PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Nagy Patrik (Gyirmót FC Győr)

Az NB II-es alakulattól hat szezon után távozó középpályás sorsa még nem dőlt el, ugyanis konkrét ajánlatot még nem kapott

2023. június 07. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Nagy Patrik, aki a legutóbbi szezonban az NB II-ben 38 forduló után 60 ponttal a tabella 6. helyén záró Gyirmót FC Győr korábbi NB I-es játékosa volt.

nagy_patrik_1.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Kutya. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. Minden idők legjobb utánpótlásedzője, Cs. Kovács Laci bácsi (sajnos nemrég elhunyt) volt a tesitanár. Az óra elején kezembe nyomott egy labdát és néhány megkülönböztetőt, majd 45 perc foci következett. | Emlékezetes csínytevésem | Az iskola wc-ben a koromsötétben fogócskáztunk. Kicsi volt a hely, ezért a piszoárokra is felugráltunk, hogy ne kapjon el a fogó. Ezt addig játszottuk, amíg az igazgatóhelyettes úr el nem kapott minket. A naplóval verte a fejünkbe, hogy többet ilyet ne csináljunk… Szó szerint. | Első futballélményem | Ovifocin mindenki egy kupacban a labda körül, én pedig néhány méterről figyelve azon gondolkodtam, bárcsak én is odaférnék a labdához.

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Őszinteség. | Legrosszabb szokásom | Őszinteség. | Étel, amit imádok | Az olasz konyha ételei. | Film, amit többször láttam | Tökös tekés. | Zene, amit általában hallgatok | Változó, ami megtetszik, azt úgymond rongyosra hallgatom. | Hobbim | Horgászat.

nagy_patrik_3_akcio.jpg

nagy_patrik_2.jpgPÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Az első gyirmóti bajnoki meccsem, a ZTE-nek lőttem két gólt. (2017. augusztus 5-én az NB II 2. fordulójában a hazai pályán futballozó Gyirmót 3–0-s félidő után úgy verte 5–0-ra a Zalaegerszeget, hogy Nagy Patrik csapata első és harmadik találatát szerezte a 6. és a 34. percben, a duplázó fedezet mellett Kiss Máté, Simon András és Szegi Vince is bevette Szappanos Péter hálóját – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Nevelőegyesületem, az ETO ellen szereztem, 3–1-re nyertünk idegenben. Akkori edzőm, Szepessy László (Isten nyugosztalja) azt mondta nekem, hogy a gól és a minőség hiányzik a játékomból. Érdekesség, hogy abban a szezonban 11, a következőben 19 találatot szereztem. Úgy érzem, a legjobbat hozta ki belőlem. (Szinte napra pontosan öt éve, 2018. június 3-án az NB II utolsó, 38. fordulójában a vendéglátó ETO került előnybe, miután még a szünet előtt Magasföldi József betalált Rusák Edvárd kapujába, ám a folytatásban a Gyirmót akarata érvényesült, ami Sandal Dominik 58., Nagy Patrik 75. és Présinger Ádám 81. percben szerzett góljával is megmutatkozott – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs ilyen. Nem attól fogok jól játszani, ha például mindig először a jobb cipőmet veszem fel. Én a képességeimben bízom és a felkészültségemben. | Sérülés, amit elfelejtenék | A komolyabb sérülések elkerültek, de két éve egy utolsó meccsen elszenvedett medvepuszi meghiúsította a Győr-Alsóörs biciklitúránkat Zénó és Szegi Vince barátommal. | Barát a futballban | Szerencsére hosszú a névsor, nem kezdenék bele. | Az öltözőben mellettem ül | Legutóbb Simon András barátom ült mellettem. | Cél a mostani szezonban | Bajnoki cím, másként nem érdemes hozzáállni… Nyilván a kitűzött cél elérése nem mindig reális, de a törekvés a legfontosabb. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Az Arsenalban például még nem fociztam, viszont a német Seligenportenben már igen. Sokat tapasztaltam abból, amit nem szerettem volna, és keveset abból, amire gyerekfejjel vágytam. De inkább örülök annak, amit kaptam a sporttól, semmint azon bánkódjak, hogy mit nem sikerült elérnem.

nagy_patrik_portre.jpgTávozás hat szezon után  A 32 esztendős középpályással kapcsolatban kihagyhatatlan kérdés: hogyan tovább? Mint ismeretes, a 2022/2023-as bajnoki évad során 35 mérkőzésen 6 találatot elérő Nagy Patrik is azon gyirmóti kerettagok között van, akivel az egyesület nem hosszabbított szerződést. A kiváló rúgótechnikával megáldott fedezet nem kerülte ki a felvetést, érdeklődésünkre szűkszavúan az alábbiakat nyilatkozta:

Egyelőre még csak beszélgetésig jutottunk csapatokkal, konkrét ajánlatot még nem kaptam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5418141576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása