PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Rusák Edvárd (Gyirmót FC Győr)

Az élvonalbeli újonc cerberusa, akinek az édesapja mindent megtett azért, hogy lebeszélje a kapusposztról: „Megtanultam, hogy a legkönnyebbnek ígérkező labdával is a legnagyobb tisztelettel kell bánni”

2021. október 30. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Rusák Edvárdnak, aki az NB I-ben szereplő Gyirmót FC Győr kapusa.

rusakedvard.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: A családi fotóalbumokat lapozva észrevettem, hogy édesapám is kapus volt. Addig el sem árulta. Másnap már én is annak készültem. Mindent megtett pedig annak érdekében, hogy lebeszéljen. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Szeretnék továbbra is a legmagasabb osztályban készülni, amíg csak tehetem. • Babonám: A mérkőzések előtt megérintem a kapufákat és hazagondolok. 

KEDVENC……magyar csapatom: A Gyirmót FC Győr és a Kaposvári Rákóczi. • …külföldi csapatom: A Manchester United. • …magyar mezőnyjátékosom: Nikolic Nemanja. • …külföldi mezőny-játékosom: Wayne Rooney, a jelenleg is aktívak közül Marcus Rashford. • …magyar kapusom: Dibusz Dénes. • …külföldi kapusom: Jan Oblak. 

LEG……nagyobb futballélményem: A 2008-as moszkvai BL-döntő. • …szebb gól, amit valaha láttam: Wayne Rooney ollózása a manchesteri derbin. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: Az NB I-es bemutatkozás és az NB II-es bajnoki címek. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Egy MTK elleni potya, egy „ártalmatlan” lövés átcsúszott a kezeim között. Pedig előtte már büntetőt is hárítottam. Ezzel a góllal lett 1–0 a végeredmény és szakadt meg a csapatom tízmeccses veretlensége. Ezen a meccsen megtanultam, hogy a legkönnyebbnek ígérkező labdával is a legnagyobb tisztelettel kell bánni. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Király Gábor és Gera Zoltán. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Csapatban gondolkodom. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Előfordul, hogy forrófejűen kommunikálok bizonyos szituációkban. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Családcentrikus vagyok. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Halogatom a teendőimet, ezt utálom magamban, de igyekszem rajta változtatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2716740122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása