PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: KORMOS DÁVID, a Kecskeméti LC labdarúgója

„Engem a bravúrok érdekeltek, nem pedig a góllövés”

2023. május 12. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Kormos Dávid, a Bács-Kiskun megyei I. osztályban szereplő, a 24. forduló előtt 23 ponttal a 12. helyen álló Kecskeméti LC labdarúgója.

kormos_david_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Édesapám is kapus volt és sokat meséltek, illetve hallottam arról, milyen jól védett kispályán, ezért is gondoltam, hogy a nyomdokaiba lépek. Ezen felül legbelül mindig vonzott a kapuslét és engem a bravúrok érdekeltek, nem pedig a góllövés, amiért mindenki más volt oda. Már egész kicsiként, hat-hétévesen az 1x1-es kapuba is beálltam, mindegy volt, hogy amúgy ott még nincs kapus. Később kis kihagyás után kilencévesen már nem volt kérdés, melyik posztot választom.

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Ha én hibázok, az szinte biztos, hogy gól, szóval nagy a felelősség, ami áldás és átok is egyszerre, úgy gondolom. Ez az egyik, a másik, amit nem kedvelek, az az, hogy nem feltétlen rajtam múlik, hogy gólt kapok-e vagy sem, vannak szituációk, amikor tehetetlen vagyok.

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Weöres Sándortól egy részlet: Egyetlen ismeret van, a többi csak toldás: Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra.

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nem igazán van, de ha mondanom kéne, talán akkor az, hogy mindig a jobb cipőmet és a jobb kesztyűmet húzom fel elsőnek.

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs igazán ilyen játékos, mindenkivel szeretem felvenni a kesztyűt.

| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Idén az SC Hírös-Ép elleni megyei kupameccset mondanám, amelyet kapott gól nélkül és bravúrokkal hoztam le és tovább is jutottunk. (2023. április 19-én a Bács-Kiskun Megyei Kupa 4. fordulójában Bessenyei Rajmond 90. percben szerzett találatával idegenben 1–0-ra nyert a KLC – a szerző)

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Kettőt is kiemelnék, amikor még Németországban játszottam utánpótlásban, az FC Köln és a Bayer Leverkusen U19-es csapata ellen volt.

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Még U16-ban az MTK ellen, amikor harmincról egy egyszerű labdát beejtettem. Azóta sem volt olyan és mélyen belém égett a gól, illetve utána a lekicsinylő érzés. (Több mint tíz éve, 2013. március 28-án Kormos Dáviddal a kapujában fogadta az UTE az MTK-t, a házigazda 2–2 után szenvedett 4–2-es vereséget, a gólokat Czerman Márk és Koval Viktor, illetve a duplázó Szatmári István, Kovács Botond és Forgács Péter szerezte – a szerző)

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Hosszú a névsor, akikkel jól kijöttem, de akikkel jó kapcsolatot ápoltam és ápolok, az Tajti Bence és Mikler Dániel.

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Sokakkal jó kapcsolatot ápolok a csapatból. Viszont ha azon kívül kéne mondanom, akivel jó baráti kapcsolatom van, az Tóth Roland, bár ő alacsonyabb osztályban játszott.

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Sajnos nem nagyon követem más sportág kapusait.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9118122964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása