PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: POCZETNYIK LUCA, a Dunaújvárosi Kohász kézilabdázója

Az elkövetkező években a nemzetközi meccseken való részvétel a balátlövő kitűzött célja

2023. április 25. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Poczetnyik Luca, a női kézilabda NB I-ben szereplő és 22 lejátszott bajnoki után 19 ponttal a 9. helyen álló Dunaújvárosi Kohász Kézilabda Akadémia a Debreceni VSC Schaefflertől kölcsönkapott balátlövője.

poczetnyik_luca.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Hamar beleszerettem a kézilabdába, hiszen a pálya mellett nőttem fel. Születésemig anyukám is az első osztályban kézilabdázott, utána pedig edzősködött, így kiskorom óta közel áll hozzám a sportág, nem volt kérdés, hogy én is kipróbálom.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Már most nagyon sok szép élményem van, de talán még a Lokival a hazai Banik Most-os EHF-mérkőzést emelném ki. A csarnok, a meccs hangulata örök emlék lesz, ráadásul azon a találkozón többen, fiatalok játékpercet kaptunk és szereztem két gólt, aminek nagyon örültem. (2020. január 11-én a lentebbi videóban teljes egészében megtekinthető összecsapás során a DVSC Schaeffler 14–14-es félidőt követően a Hódos Imre Sportcsarnokban 36–29-re legyőzte cseh ellenfelét úgy, hogy Poczetnyik Luca két lövésből szerzett két gólt, ami parádés mutató – a szerző)

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Ha ki kell emelnem valakit, az Bulath Anita, a mostani idényben is rengeteg tanácsot, ötletet kapok tőle akár edzésen vagy meccsen is, de amikor Debrecenben felkerültem a felnőtt csapathoz fiatalként, akkor ott játszott a Buli és a játéka, személyisége, ahogy irányította a társaságot, nagyon meghatározó volt és sokat tanultam akkor tőle több téren is.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Nem nagyon tudok kiemelni senkit, hiszen nagyon sok játékossal játszottam, illetve játszom együtt, de már most sok olyan barátságot kötöttem a kézilabdának köszönhetően, ami életre szóló.

Szezonbeli emlékezetes esemény: Ha ki kellene emelni egy meccset, akkor a nemrégen, Siófokon aratott győzelmet emelném ki. Nagyon jól játszott a csapat és maradandó számomra a mérkőzés, mert az utolsó másodpercekben a gólommal szereztük meg a két pontot. (A 20. fordulóban úgy nyert Siófokon 30–29-re a DKKA, hogy a szünetben a Balaton-parti hölgysereg még 13–12-re vezetett, Poczetnyik Luca a találkozón összesen kilenc találatig jutott – a szerző)

Célkitűzés a jelenlegi évadra: Szeretnénk a középmezőny elejéhez tartozni, ezért dolgozunk még a maradék mérkőzéseken.

poczetnyik_luca_akcio.jpg

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Mindig több, kisebb célt tűzök ki, ezek között szerepel például, hogy nemzetközi meccseket játsszak.

Amelyik sportot még kedvelem: Nagyon szeretek különféle sportokat nézni akár élőben vagy a tévében, kikapcsolnak. Az atlétikát kifejezetten kedvelem, az úszást, de az összes labdajátékot is.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Idén közgazdász lettem. 

poczetnyik_luca_foto_mtkhu.jpgFővárosi folytatás  A női kézilabda NB I jelenlegi szezonja ugyan még javában zajlik, ám az már februárban eldőlt, hogy a dunaújvárosi társak közé remekül beilleszkedő Poczetnyik Luca a következő szezonban nem a DKKA színeiben lép pályára, ugyanis a Debrecen az MTK Budapestnek adja kölcsön a balátlövőt. A 22 esztendős sportember a pontvadászat aktuális kiírásában eddig 21 bajnokin segítette tudásával a Kohászt, ezeken az összecsapásokon pedig összesen 75 gólt szerzett. Eddigi legeredményesebb mérkőzésén idestova másfél hete jutott túl, ugyanis április 15-én az újvárosiak a Vác felett aratott 34–31-es sikeréből tíz találattal vette ki a részét.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3418110816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása