PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: GELENCSÉR MÁTÉ, a PVSK-Mecsek Füszért vízilabdázója

A potyagól majdhogynem kizárva: „Az esetek döntő többségében fejben koncentrálok a mérkőzéseken, így szerencsére nem kaptam még sokat vagy emlékezeteset, hogy az álmatlan éjszakákat tudjon okozni”

2023. március 11. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Gelencsér Máté, a férfi vízilabda OB I-ben szereplő PVSK-Mecsek Füszért kapusa. 

gelencser_mate.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Annak idején tízéves koromban még a mezőnyben kezdtem, viszont a csapaton belül adódott az a probléma, hogy nem volt kijelölt kapusunk. Az akkori edzőnk elkezdte egyesével felmérni, hogy ki lehet alkalmas arra, hogy a kapuban helyt álljon. Amikor rám került a sor, én kifejezetten jól és magabiztosan éreztem magam a gólvonalon. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Vesztes mérkőzés után többször magamat hibáztatom a kapott gólok számát tekintve, ám szerencsére rövid idő elteltével és egy videós meccselemzés után könnyebben átlátom, hogy melyek azok a találatok, amelyeket az én hibámból kap a csapat. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „A munka és a kitartás sokkal nagyobb biztosíték, mint a vakszerencse” (Karinthy Frigyes) 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Az évek során mára már szokásaimmá vált többek közt az, hogy megiszok egy eszpresszót a mérkőzés előtt, aminek köszönhetően kellően felpörgök, emellett alapos bemelegítést végzek különféle sporteszközökkel, mint például a gumiszalaggal és a szivacshengerrel. A zene hallgatása úgyszintén felpezsdít. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Minden csapat ellen ugyanolyan motiváltan ugrok vízbe, nincs olyan ellenfél, aki ellen ne szeretnék védeni, mert minden mérkőzésből tanulok valamit, amivel magamat fejleszthetem.

gelencser_mate_csapat.jpg

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | A Szolnok elleni férfi élvonalbeli hazai bajnoki mérkőzés. Én és a kapusedzőm is meg voltunk elégedve a teljesítményemmel. (A 2022. február 26-án lejátszott találkozón ugyan a mindegyik negyedet megnyerő Szolnoki Dózsa 11–5-re nyert, ám Gelencsér Máté 20/9-es lövés/védés statisztikát produkált, ami 45%-os teljesítménynek felel meg – a szerző) 

gelencser_mate_2.jpg| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Az Újpest elleni serdülő korosztályban lejátszott idegenbeli mérkőzés 2018 őszén. Meglepetésgyőzelmet arattunk és kimagasló teljesítményt nyújtottam. Sok nagyon jó barátommal az oldalamon játszhattam együtt ebben a csapatban, így ez a győzelem a számomra mindig egy kedves emlék marad. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Az esetek döntő többségében fejben koncentrálok a mérkőzéseken, így szerencsére nem kaptam még sokat vagy emlékezeteset, hogy az álmatlan éjszakákat tudjon okozni. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Az eddig lejátszott szezonjaim során Kecskeméti Manó kapustársammal alakítottam ki a legjobb viszonyt, motiváljuk egymást és nemcsak az edzéseken, hanem az uszodán kívül is jól kijövünk. Bízom benne, hogy a barátságunk még hosszú évekig fog tartani. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Az évek alatt sok olyan barátot megismertem, akik a mezőnyben játszanak. Akikkel nagyon jó barátságban vagyok: Aranyi Attila, Németh Balázs, Nagy Péter és Reisz Patrik. Legnagyobb bánatomra már csak Patrikkal vízilabdázom egy csapatban. Bízom benne, hogy a jövőben még lesz lehetőségem a többiekkel újra egy klubban szerepelni. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A labdarúgók közül Keylor Navast a sikerekben gazdag pályafutása miatt tartom nagyra, míg Guillermo Ochoát a világbajnokságokon nyújtott teljesítménye miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr718069290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása