PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: FEJES KRISTÓF, a KSI vízilabdázója

„Lélektanilag nehéz a kapus szerepköre, meg kell barátkozni azzal, hogy elég egy rossz mozdulat, és rajta megy el a meccs”

2024. január 17. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Fejes Kristóf, a férfi vízilabda OB I alapszakaszában 13 forduló után 3 ponttal a tabella 14. helyén telelő KSI SE kapusa.

fejes_kristof_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Fiatalon a mezőnyben kezdtem, de kevés sikerélményem volt, abba akartam hagyni. Az egyik edzésen viszont hiányzott a kapusunk, és engem állított be az edzőnk. Nagyon élveztem védeni, és másnap már kapusként mentem le az uszodába.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Lélektanilag nehéz a kapus szerepköre, meg kell barátkozni azzal, hogy elég egy rossz mozdulat, és rajta megy el a meccs. Idő, amíg ezt a terhet megtanulja kezelni egy játékos.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Nincs kifejezetten ilyen, de mindig megfogtak Muhammad Ali gondolatai a kitartásról.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Merev szokásaim vannak: ugyanazt eszem reggelire, és ugyanazt a feladatsort csinálom meg a bemelegítés alatt, majd ráúszáskor ráütök a kapufára, aztán lemegyek a víz alá, utána pedig kiáltok egyet teli torokból. Segít oldani a feszültséget.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | A Szeged és az Újpest a mumuscsapataim, ellenük szezonok óta nem megy a védés.
| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Tavaly októberben megszereztük első győzelmünket az OB I-ben. Én is jól védtem, és egy szerencsés, utolsó pillanatos góllal nyertünk, felrobbant a lelátó. Katartikus élmény volt.
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Pont egy évvel ezelőtt, életem harmadik felnőtt első osztályú meccsén egy sérülés miatt be kellett ugranom a félidő előtt. Rettenetesen izgultam, de jól ment a védés, meg tudtam mutatni magam a legjobbak közt. Meccs után én mentem nyilatkozni, amit akkor hatalmas dolognak tartottam.
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Tavaly egymás után két rangadón is betliztem, mind a kétszer lecseréltek. Bár nem kaptam elképesztően látványos potyát, mélypontja volt ez a szezonnak.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Eddig minden kapustársammal nagyon jól kijöttem, de Nagy Bercit tudnám kiemelni. Mivel már nem játszunk együtt, ritkán találkozunk, de mindig jól telik az a pár óra, amit alkalomadtán együtt töltünk.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Frányó Sebivel tíz évig harcostársak voltunk, és noha már nem vagyunk csapattársak, még mindig tart a barátság. Egyébként pedig törekszem minden mezőnyjátékossal rendes viszonyt ápolni, elrettentő példa számomra az a kapustípus, aki hátulról szidja a többieket, ezzel bontva a csapategységet.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A szürke mackónadrágról elhíresült Király Gábor volt mindig a kedvencem, remek sportembernek tartom.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5918306311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása