PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: DANKA BENEDEK, a Szegedi VE vízilabdázója

A kézilabdázó Mikler Roland és a futballista Manuel Neuer az U20-as világbajnok kedvence, aki a kevesebb úszás miatt választotta posztját

2023. november 03. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Danka Benedek, a férfi vízilabda OB I-ben 8 forduló után 6 ponttal a tabella 8. helyén álló, november első szombatján a Miskolcot vendégül látó Szegedi VE idén júniusban a magyar U20-as válogatottal világbajnoki címet nyerő kapusa.

danka_benedek_foto_vlvhu.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Nem kellett annyit úszni, mint a mezőnyjátékosoknak és valamiért tetszett a védés gondolata.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nehéz ilyet találni, mert összességében nagyon szeretem, de talán az, hogy kicsit külön egységet képezek a csapatban a kapustársammal.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Ami nem öl meg, az megerősít.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Eszek valami szénhidrátdúsat, meccs előtt közvetlenül pedig korán elkezdek melegíteni, a kapufákat pedig végigpaskolom a kezdő sípszó előtt.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Sajnos egy korosztályban játszok, illetve játszottam sok jó kezű játékossal, akik kihívást jelentettek, és akivel nehezen birkóztam meg, az Tátrai Dávid volt a BVSC-ből.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | A bajnokságban jól játszottam a Szentes ellen, ott az ellenfél az egyenlítésért támadhatott, de kivédtem az utolsó lövést, amivel elhoztuk a három pontot. (2023. április 1-jén a negyedik negyedet 4–1-re abszolváló, Danka Benedeket bevető KSI végül 11–9-es győzelmet aratott idegenben az OB I 21. fordulójában – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Nem igazán tudok választani, sok jó élményem volt, de sosem a saját teljesítményemnek örültem, hanem a győzelmeknek.
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Idén egy kidobásomat elvették a Vasas ellen és mivel kintebb voltam a kapuból, rádobták távolról és nem értem vissza. (2023. szeptember 27-én, az alapszakasz 3. fordulójában a hazai medencében vízbe ugró Szeged 17–8-as vereséget szenvedett a piros-kékektől, avagy nem ezen a találaton múlott, hogy képes lesz-e a bravúrra a Tisza-parti legénység – a szerző)

danka_benedek_akcio.jpg

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A Miskolcban játszó Sipos Bendegúz régi nagy haverom, de mindenkivel próbálok jó viszonyt fenntartani, akivel valaha együtt játszottam.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | A volt csapattársaim közül kiemelkedően jóban vagyok Lakatos Somával és Nagy Ákossal, előbbi a korosztályos válogatottból ismerős, utóbbi pedig sokszor maradt lenn velem edzések után egykapuzni. Bár mindenkit nem tudok felsorolni, mindenki tudja, aki számít. (mosolyog)
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland és Manuel Neuer.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7318250287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása