PONYVALEGÉNY

Dean Klafuric és a graffiti jelentősége: „Hatalmas büszkeség töltött el, hogy a Budapest Honvéd FC vezetőedzője lehetek”

A Puskás Akadémia legyőzése után a ZTE-t fogadják a kispestiek

2023. március 09. - Horváth M. Attila

img_20230305_165457.jpgfociakobon_ponyvalegeny_leadhez.pngBUDAPEST | A kispesti hívek, ha nem is láthattak mindig szemet gyönyörködtető futballt március első vasárnapján a Bozsik Arénában – amikor az NB I 22. fordulójában a házigazda Budapest Honvéd 3–1-re verte a Puskás Akadémiát –, a fülüknek kedves szavakat hallhattak, illetve olvashattak a találkozót követően Dean Klafuric vezetőedzőtől.

A tavasszal először bajnoki sikert ünneplő, idén azonban a Kisvárdával (1–1), a Kecskeméttel (2–2) és a Mezőkövesddel (0–0) is remiző fővárosi alakulat trénere a szó legpozitívabb értelmében vett szurkolóbarát nyilatkozatot tett a www.honvedfc.hu oldalon. 

img_20230305_165350.jpg

Szeretném megemlíteni, hogy két nappal ezelőtt Kispesten sétálgattam, és megláttam egy falfestést, amin egy apuka és a fia állt és a felirat: From father to son. Én pontosan így nőttem fel, ugyanez az apakép volt meg nekem gyermekkoromban, aki megtanított engem szeretni a labdarúgást, rajongani a városomért és annak csapatáért, az én esetemben a Dinamo Zagrebért. Amikor elgondolkodtam annak a graffitinek a jelentőségén, hatalmas büszkeség töltött el, hogy a Budapest Honvéd FC vezetőedzője lehetek, mert az itt élő emberek mindennapjait és a levegőt is áthatja a futball.

img_20230305_165443.jpgNos, portálunk „megtalálta” az ominózus falfestményt, ami a Villanytelep busz- és villamosmegállótól nem messze, az Üllői út–Jáhn Ferenc utca sarkán található. A – klubszimpátiától függetlenül – minden elismerést megérdemlő alkotástól néhány lépésnyire még az oszlopon is megtalálható a Honvéd címere, márpedig ha nem csupán a fanatikusok, hanem a labdarúgók is hasonlóképpen aktívak lettek volna az őszi idényen... Bárhonnan is nézzük, most bizonyosan előrébb tartana a XIX. kerületi legénység, amelyre a 23. forduló szombati játéknapján, március 11-én 19:30-tól az idestova másfél hete a MOL Fehérvárt legyőző, míg legutóbb Pakson vereséget szenvedő Zalaegerszegi TE vár a Bozsik Arénában.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8718067526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása