PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: TELEK VILMOS, a Kecskeméti TE labdarúgója

Az egymás közötti futball során dőlt el a Bács-Kiskun megyei fiatalember sorsa, amikor először állt a 3x2-es „ketrec” elé

2023. január 25. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Telek Vilmos, az NB III Közép-csoportjában 20 forduló után 17 ponttal a tabella 15. helyén telelő újonc Kecskeméti TE II., valamint az országos U19-es bajnokság Alap-csoportjában 11 játéknapot követően 9 ponttal a 10. KTE Labdarúgó Akadémia játékosa.

telek_vilmos_1.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Hat-hétéves lehettem, amikor a korosztályunk már 3×2-es kapura játszotta a meccseit és a csapatunkban csak egy kapus volt. Ez főleg edzésen jelentett gondot, mivel az egymás közötti játék során a másik együttesben nem volt állandó kapus, ezért gólonként vagy néhány percenként cseréltük egymást. Így kerültem először a kapuba és végül ott is ragadtam. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Talán azt, hogy hiába védesz jól egy meccsen, ha hibázol, mindenki csak arra fog emlékezni. De nincs ezzel semmi gond, ez is hozzátartozik ehhez a poszthoz. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Nem tudnék ilyet mondani. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Mivel vallásos vagyok, minden meccs előtt imádkozom. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nem tudnék ilyen játékost vagy csapatot megnevezni, de nem szeretek olyan meccseken játszani, amelyeken kevés dolgom van. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Tavaly a megye-egyes Akasztó elleni bajnoki mérkőzés. (2021. november 14-én a Bács-Kiskun megyei I. osztály 13. fordulójában a házigazda Akasztó 2–0-s félidő után 2–1-re nyert a Kecskemét ellen – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Szintén a tavalyi szezonban a Szolnoki MÁV elleni U19-es bajnoki találkozó. Sajnos kikaptunk 2–0-ra, de több nagy védést is be tudtam mutatni. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Az idei szezonban a Kaposvár elleni bajnokin szögletből kaptam gólt. Nagyon dühös voltam magamra, mert nagyot hibáztam, pedig a találat előtt jól ment a védés. (2022. október 14-én az U19-es pontvadászat 6. fordulójában a hazai pályán futballozó KTE úgy szenvedett 3–1-es kudarcot 1–2-es félidő után, hogy az első játékrész hajrájáig a vendéglátó vezetett – a szerző) 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A KTE játékosa, Cseh Balázs. Mind emberileg, mind szakmailag példa a számomra. Még csak tizenkilenc éves, de már NB II-es ezüstérmesnek mondhatja magát. Mindig élmény vele edzeni. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Hála Istennek, sok csapattársammal jó a kapcsolatom, nem is emelnék ki senkit közülük. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A magyar kézilabda-válogatott kapusa, Mikler Roland; a Telekom-Veszprém szerb hálóőre, Vladimir Cupara; illetve a volt vízilabda-válogatott, Nagy Viktor.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr818035074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása