PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Győrik Alexandra (Soroksár)

A belső térdszalag-szakadása után lábadozó fővárosi futballista nem csupán a pályára, hanem az NB I-be is mielőbb visszatérne

2023. január 14. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Győrik Alexandra, a női NB II Keleti csoportjában 11 forduló, ám csupán nyolc bajnoki után 24 ponttal a tabella 1. helyén telelő Soroksár SC korábbi utánpótlás-válogatott NB I-es játékosa.

gyorik_alexandra.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Napocska. | Kedvenc tantárgyam | Történelem. | Emlékezetes csínytevésem | Alapvetően szerintem elég jó gyerek voltam, de azért természetesen volt, amikor rosszalkodtam is. Amit a szüleimmel is sokszor emlegetünk, hogy az óvodás ballagásomra kaptam egy kis quadot és imádtam vele menni. Mindig megvolt, hogy a házunk környékén merre megyek, de sokszor nem vettem figyelembe az utcán sétálókat, illetve a kanyarokat is mindig két keréken vettem be, gyorsan mentem. Aztán végül is erről úgy szoktam le, hogy a szüleim felhívtak és eljátszották, hogy ők a rendőrök, és hogy óvatosabban kell quadoznom. Én persze elhittem és onnantól kicsit jobban figyeltem. | Első futballélményem | Erre úgy konkrétan nem emlékszem. Hatéves voltam, amikor elkezdtem focizni, fiúkkal a suliban az iskolai focikon. 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Türelmes vagyok és kitartó. | Legrosszabb szokásom | Szeretek lustálkodni. | Étel, amit imádok | Nem biztos, hogy a legsportbarátibb étel, de imádom a sült csülköt. (nevet) | Film, amit többször láttam | Sok alkotást láttam már többször is, de a Marvel filmek örök kedvencek és mindig szívesen nézem őket. | Zene, amit általában hallgatok | Ez nálam elég hangulat- és kedvfüggő, de alapvetően bármit szívesen meghallgatok. | Hobbim | Kifejezett hobbim nincsen, de szívesen próbálok ki új dolgokat, szeretem az extrém sportokat, illetve szeretek kirándulni, utazni is. 

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Talán a tavalyi Haladás elleni kupa elődöntőt mondanám. Habár végül 11-esekkel kikaptunk és nem jutottunk tovább, én nagyon élveztem a meccset. (2022. március 30-án a Simple Női Kupa 5. fordulójában Ana-Maria Vladulescu 41. percben szerzett találatával a házigazda Haladás Viktória került előnybe, a Soroksár Miszlai Jázmin góljával egalizált a 77. percben, ám mert az eredmény már nem változott, 1–1 után büntetőpárbaj vette kezdetét, és a szombathelyiek ezt a csatát úgy hozták 2–1-re, hogy a fővárosiak részéről csupán Győrik Alexandra értékesítette a saját 11-esét – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | A 2020/21-es szezonban volt egy meccsünk az Újpest ellen, amelyen szögletből sikerült úgy betekernem a labdát, hogy abból gól lett. Erre szerintem mindig emlékezni fogok. (Győrik Alexandra az ősszel Újpesten lejátszott és 3–1-re elveszített, majd a tavaszi, hazai környezetben 4–1-re megnyert bajnokin is betalált a lila-fehéreknek – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Konkrét nincsen, inkább csak megszokás, hogy mérkőzés előtt a zoknit is és a cipőt is mindig a bal lábamra veszem fel először. | Sérülés, amit elfelejtenék | Nem vagyok nagyon sérülékeny típus, viszont jelenleg éppen sérüléssel bajlódom. Elszakadt a térdemben a belső szalagom. Először szeretnék túl lenni ezen és felépülni teljesen, aztán persze szívesen elfelejteném. | Barát a futballban | Szerencsére sok van, és sok emberrel ápolok jó kapcsolatot. | Az öltözőben mellettem ül | Idegenbeli meccseken ez változó, a hazaiakon viszont mindenkinek megvan a megszokott helye. Olyankor Mészáros Cecília és Nagy Alexandra mellett ülök. | Cél a mostani szezonban | Elsősorban mindenképpen az, hogy felépüljek, újra a pályán lehessek és segíthessem a csapatot, illetve szeretnénk visszajutni az NB I-be. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Elég sok olyan dolog van, amit még szeretnék megvalósítani a pályafutásom során. Ilyen például egy bajnoki döntő és a kupadöntő. Keretben már voltam korábban bajnoki döntőn a Ferencvárosnál, de szeretnék majd egyszer pályára is lépni. Emellett pedig szeretném a válogatott mezt is magamra ölteni még. Néhány hónapja sikeresen megegyeztem egy menedzserrel, Csörgő Györggyel és a Russel Invest and Football csapatával. Remélem, ezeket a sikereket, célokat közösen is átélhetjük majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5818026258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása