PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: ISZTOLYKA ÁDÁM, a Nimród SE labdarúgója

„Miután belekezdtem, éreztem, hogy ez egy különleges pozíció és jóval több annál, mint amit sokan gondolnak általánosságban a kapusokról és a pályán belüli jelentőségükről”

2022. december 21. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Isztolyka Ádám, a Budapest-bajnokság II. osztály 2. csoportjában 13 forduló után 21 ponttal a tabella 6. helyén telelő Nimród SE labdarúgója, az Inárcs VSE futsalosa.

isztolyka_adam_socca.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Tízéves korom óta focizom, ám arra, hogy miért lettem kapus, egyszerű a válasz: nem szerettem futni. Természetesen azóta ezt már másképp látom, de miután belekezdtem, éreztem, hogy ez egy különleges pozíció és jóval több annál, mint amit sokan gondolnak általánosságban a kapusokról és a pályán belüli jelentőségükről. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Hogy utolsó emberként nekünk, kapusoknak soha nem fér bele a hiba, hiszen a mi hibánkból az esetek nyolcvan százalékában gól születik. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „A legtöbb gyerek álma, hogy gólt szerezzen, az én álmom az volt, hogy ezt megakadályozzam.” (Iker Casillas) 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs mérkőzés előtti rituálém, szimplán mindig próbálok figyelni arra, hogy a bajnoki meccsre mindig tiszta fejjel, kipihenten induljak útnak, ám ez nehezebb, mint azt sokszor gondolná az ember. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs olyan csapat vagy személy, akivel szemben nem szeretek védeni. 

| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Talán a Nógrád megyei I. osztályban volt a Bánk-Dalnoki Akadémiával, a Palotás SE ellen idegenben elért 1–0-s győzelemkor, habár csak egyetlen nagyobb bravúrral tudtam hozzásegíteni a csapatot a diadalhoz, de úgy érzem, az volt a legfontosabb, nem mellesleg ezzel a védéssel sikerült bekerülnöm a forduló válogatottjába is. (2022. március 19-én a Nógrád megyei I. osztály 20. fordulójában Tóth Dávid 37. percben szerzett góljával nyert Palotáson a Bánk-Dalnoki Akadémia – a szerző) 

isztolyka_adam_1.jpg| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Egy Albertirsai SE elleni, 3–2-re megnyert találkozót mondanám, amelyen több szép védéssel tudtam hozzájárulni csapatom győzelméhez. (2020. szeptember 19-én a Pest megyei II. osztály, Déli csoport 5. fordulójában 1–2-es félidő után alakult ki a 2–3-as végeredmény Albertirsán, ahol a házigazda került előnybe Király Dávid góljával, ám Wrábel Tibor és Horváth Krisztián révén még a szünet előtt fordított a Surman István trenírozta Újhartyán, amely a 88. percben a 11-esből betaláló Kovács Gábornak köszönhetően 2–2-re állt, csakhogy a 94. minutumban Pribék Tibor bevette Kukucska Balázs hálóját, egyúttal kialakította a végeredményt – a szerző)

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Körülbelül három évvel ezelőtt történt, túlságosan kint helyezkedtem az esetleges indításra, és az ellenfél belső védője kapott is az alkalmon és nagyjából a félpályáról talált az én kapumba. A labda elrúgásának pillanatában már verve voltam, mert nem számítottam a lövésre és túlságosan kint helyezkedtem, ismerve az ellenfél támadójátékát. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Illés Bence, aki a Bicskei TC NB III-as csapatának kapusa. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Rengeteg van, de a jelenleg az osztrák negyedosztályban futballozó Koppermann Robin barátomat mondanám egyértelműen, habár mi csak kispályán szoktunk együtt futballozni.

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Rolandot, a magyar válogatott kézilabdakapusát mindig inspiráló védés közben látni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3818008018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása