PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: BOGNÁR ZSANETT, az SKSE Women labdarúgója

Nógrádi tesó-tusa: „2014-ben alakult egy lánycsapat ott, ahol a bátyám focizott és rávett, hogy kezdjem el egyesületi szinten a futballt”

2023. november 28. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Bognár Zsanett, a Női NB II Keleti csoportjában 11 fordulót követően 3 ponttal a tabella 12. helyén telelő SKSE Women labdarúgója, a Női futsal NB II Keleti csoportjában 2 lejátszott bajnoki után 4 egységgel a 3. pozícióban állomásozó Salgótarjáni VSE futsalosa.

bognar_zsanett_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Hét-nyolcévesen kezdtem el futballozni, mindig is a két bátyámat követtem, akárhányszor mentek el a barátokkal, osztálytársakkal, csapattársakkal focizni. A legidősebb bátyám játszott kapusként, és megfogott, hogy milyen adrenalin fogta meg őt, amikor a kapuban volt, maga a csapatirányítás, de a magára való összpontosítás és az úgymond fizikálisan, illetve mentálisan való odafigyelés. Mikor odakeültem, hogy beállhatok a kapuba, nekem ez nem volt meg, de a tesóim ott voltak a pályán és bíztattak, hátvédek voltak. Onnan tanultam meg, hogy milyen is partnerben lenni a hátvédekkel, illetve a maguk irányítását. 2014-ben alakult egy lánycsapat ott, ahol a bátyám focizott és rávett, hogy kezdjem el egyesületi szinten a futballt. Nem fogom elfelejteni az edző utolsó mondatát: „Üdv a fedélzeten!”
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Sajnos nem kaptam meg azt a természeti adottságot, hogy magas legyek, alacsony vagyok. Teremben, illetve keresztfélpályán kisebb kapuk voltak, ez volt benne az előnyöm, viszont amióta elkezdtem a nagypályát, rájöttem, hogy igenis fontos a magasság. Van úgy, hogy viccelődünk rajta – vevő vagyok a viccekre –, de sajnos bánt.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Nincsen.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsen.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs olyan, minden ellenfél csapatot tisztelek, szeretek, kihívás ellenük védeni.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | –
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Az Eger elleni rangadó, amelyen 1–0-s győzelmet arattunk a 2017/18-as szezonban. Akkor és ott lehetett látni a lányokon, hogy nagyon akartuk azt a sikert. (2018. április 27-én a Heves megyei Leány U17-es bajnokság 7. fordulójában a Bognár Zsanettet mindvégig a soraiban tudó Heréd LC Ambrus Angéla 36. percben szerzett találatával nyert – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Iskolák közötti focitornán vettünk részt. A Balasagyarmat ellen játszottunk, szöglet volt a rivális javára. Talppal kezelte le a labdát az ellenfél, majd átgurította a lábaim között.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | –
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Számomra mindenki barát, úgymond inkább kiscsalád.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A kézilabdakapusokat.

bognar_zsanett_kapus.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3618269521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása