PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: SZABÓ GERGŐ, az ASR Gázgyár labdarúgója

„Hiába védesz mindent, ha a végén egy hibád miatt kapott gólra fog emlékezni mindenki”

2022. november 25. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: az idén nyáron a Mogyoród FC-től igazolt Szabó Gergő, a Budapest-bajnokság I osztályában szereplő, az őszi utolsó, 15. forduló előtt 26 ponttal a 6. helyen álló, Sólyom Ferenc vezette ASR Gázgyár kapusa.

316546953_469979451787560_3955258463386784417_n.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Védőként kezdtem, ám aztán úgy alakult, hogy abbahagyta mindkét kapus, így én álltam be akkori edzőm javaslatára és ott is ragadtam. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Hiába védesz mindent, ha a végén egy hibád miatt kapott gólra fog emlékezni mindenki – kapussors. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | – 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Kávé, izotóniás ital. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | – 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Kistarcsa. (2022. május 21-én a Pest megyei II. osztály, Északi csoport 29. fordulójában a Szabó Gergőt mindvégig a soraiban tudó vendég Mogyoród FC részéről a 44. percben Ferenczi Máté talált Bohony Bálint hálójába, ám a fordulás után Lakatos Márió a 77. minutumban 11-esből egyenlített, míg Kopunovics Denis akcióból a 86. percben alakította ki a 2–1-es végeredményt – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | A Debrecen ellen, az első Ligakupa-meccsen, amikor bemutatkoztam. (2014. október 15-én a B-csoport 4. fordulójában a Kondás Elemér dirigálta házigazda DVSC Berdó Péter 33. és Aleksandar Jovanovic 37. percben szerzett góljával 2–0-ra győzte le a Szabó Gergőt a 78. minutumtól a soraiban tudó, Bekő Balázs edzette Kecskemétet – a szerző) 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | A Vác ellen sikerült két komikus gólt összehoznom… 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Szabó Marcell

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Hegybányai Bendegúz. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | –

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5717987114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása