PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: NAGY ZSUZSANNA, az Ócsa VSE labdarúgója

Felkérték cerberusnak, elvállalta: „Kihívás volt számomra és elég nagy feladat”

2022. november 24. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Nagy Zsuzsanna, a Pest megyei női ¾ pályás bajnokság Nyugati csoportjában szereplő, 9 lejátszott mérkőzés után 24 ponttal az 1. helyen álló Ócsa VSE labdarúgókapusa.

nagy_zsuzsanna_ocsa_vse.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Igazából én nem kapus voltam és nem gondoltam, hogy valaha az leszek. Annak idején megkerestek, hogy vállalom-e? Természetesen igent mondtam. Kihívás volt számomra és egyben elég nagy feladat.  

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Valójában szeretem csinálni, de azért eléggé megvisel, ha gólt kapok, hiszen én vagyok az utolsó ember és már csak rajtam múlik. (A jelenlegi évad során nem sokszor kellett a homlokát ráncolnia a cerberusnak, ugyanis az Ócsa VSE ellen mindössze két alkalommal bizonyultak eredményesnek a bajnokságbeli vetélytársak – a szerző) 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Amíg nem adod fel, addig legyőzhetetlen vagy. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Semmilyen rituálém nincs, a meccs előtt már koncentrálok a feladatomra.

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs olyan ellenfél, mert minden csapat más. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | 2021. 10. 30., Kelen–Ócsa. Nyertünk 1–0 ra. Nagyon jó meccs volt! (A Nyugati csoport 6. fordulójának találkozóján Juhász Lotti Bianka 70. percben szerzett találatával alakult ki a végeredmény – a szerző)

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | A tavalyi szezonban itthon fogadtuk a Göd csapatát a kupában való továbbjutás révén. Büntetőkkel nyertünk. (A sorozat 2. fordulójában, 2021. november 21-én a házigazda Ócsa szerzett vezetést Poprádi Anna révén a 21. percben, ám az ex-újpesti kapus, Gálik Ágnes a 36. minutumban egyenlített, és mivel az eredmény nem változott, 11-esek döntöttek a továbbjutó kilétéről, ezt a párbajt pedig 3–2-re nyerte a vendéglátó – a szerző) 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Sajnos van potyagólom is. Amit soha nem felejtek el, az a kupadöntőn kapott találat. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Vannak kapuskollégák, akikkel szívesen beszélek egy-egy adott meccsről.  

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Hála Istennek, nekem nemcsak csapatársaim vannak, hanem barátaim is a csapatban. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Elsősorban a kézilabdakapusokat tartom nagyszerűeknek, de természetesen van egy-két labdarúgó kapus is. 

ocsa_vse_cimer.jpgdorogifc_cimer.jpgRangadó után: otthon tartott pontok  Az elmúlt hétvégén két 21 egységet gyűjtő alakulat csapott össze Ócsán, ahol a helyi VSE a Dorogi FC-t fogadta. A szintén nagyszerű őszt produkáló vendégek remeklése nem véletlen, ugyanis a Komárom-Esztergom megyeiek színeiben több olyan labdarúgó is pályára lépett, aki korábban belekóstolt az NB I légkörébe, elég, ha csupán az egykori Dorogi Diófa-futballistát, Hegedűsné Spóner Évát és Papp Petrát vagy éppen a honlapunkon hónapokkal ezelőtt bemutatkozó, az élvonalban a Győr színeiben debütáló Kelenföldi Petra Mirjamot említjük ehelyütt. Mindez azonban a végeredményt tekintve az elmúlt hét vasárnap mit sem számított, ugyanis az összecsapás Békési Gabriella 48. percben szerzett találatával az Ócsa VSE 1–0-s győzelmével ért véget.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5017987076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása