PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: KISS BARNA MÁTÉ, a Gyirmót FC Győr labdarúgója

„Augusztus 6-án túléltem egy nagy motorbalesetet, ami miatt összesen 36 napot voltam kórházban”

2022. november 20. - Horváth M. Attila

100_sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező, ezúttal jubiláló, 100. alkalommal megjelenő rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Kiss Barna Máté, a jelenlegi évadban az NB III Nyugati csoportjában a 18. forduló után 23 ponttal a 14. helyén álló Gyirmót FC Győr II. színeiben két bajnokin pályára lépő, korábban az NB II-ben bemutatkozó labdarúgója.

kiss_barna_mate_1.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Gyerekkorom óta focizok, mindig szerettem a kihívásokat, a különféle tornákat, ahol megküzdhettünk rövid időn belül sok csapattal. Szabadságot ad a pályán a tér, a saját kreativitásomtól lehetek jobb.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: A tavalyi szezonban feljutottunk az NB II-ből az NB I-be.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Marcelo Vieira. Ugyan az ellenkező oldalon játszik szélső védőt, mégis szerettem nézni a játékát, ahogyan csatárokhoz hasonlóan cselez a védőzónában is.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Volt csapattársammal, Széles Andrással, jelenleg a Lipót játékosával.

Szezonbeli emlékezetes esemény: Egy motorbaleset miatt az idei szezonban csak két meccsen tudtam részt venni.

Célkitűzés a jelenlegi évadra: A rehabilitáción van a hangsúly.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Külföldön szeretnék játszani két-három esztendőn belül, profi szinten.

Amelyik sportot még kedvelem: Mivel sportolok, így az összes sportot szívesen nézem, illetve követem, de talán a karate az, ami a legjobban közel áll hozzám, ugyanis sok évig én is űztem versenyszerűen.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Augusztus 6-án túléltem egy nagy motorbalesetet, ami miatt összesen 36 napot voltam kórházban, miután többszörös sérüléseket szereztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8817983172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása