PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: MOLNÁR TIBOR, a Tatabánya labdarúgója

Tudja, hogy sokan drukkolnak nekik: „Örülnék, ha bajnoki címig tudnánk vezetni a Bányászt!”

2023. december 09. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Molnár Tibor, a labdarúgó NB III Észak-Nyugati csoportjában 17 forduló után 39 ponttal a tabella 1. helyén telelő OPUS TIGÁZ Tatabánya játékosa.

molnar_tibor_sportagvalaszto.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Egyértelmű volt, drága édesapámtól gyerekként kaptam egy olasz válogatott Del Piero-mezt, 10-es számmal, innentől a foci került előtérbe, igaz, nem lettem egy klasszikus 10-es játékos, de szerencsére Juventus-szurkoló sem!

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Futballoztam Olaszországban, nem töltöttem sok időt külföldön, de rengeteget tanultam kint, többek között a hozzáállásról, felkészülésről és taktikáról. Nagyon sokat tett hozzám az az időszak is.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Diego Maradona. Sajnálom, hogy nem láttam élőben.

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Molnár Csabával hosszú évekig játszottam együtt, vele volt a legjobb a játékkapcsolatom, mellesleg jó barátom is. A másik Tamás Márk cimborám, a professzionális hozzáállása és a karrierépítése miatt. Rengeteg közös emlék fűz hozzá a futballpályától az éjszakai életen át.

• Szezonbeli emlékezetes esemény: Az Újpest elleni hazai kupameccs! Igazi ünnep volt, telt házzal, rengeteg szurkolóval, füsttel, görögtűzzel, hanggránáttal, villanyfényben. Nálam így néz ki egy mérkőzés! (2023. november 1-jén, a Magyar Kupa 4. fordulójában az élvonalbeli lila-fehérek Oliver Jürgens 54. és Simon Krisztián 62. percben szerzett góljával 2–0-s diadalt arattak a Grosics Gyula Stadionban – a szerző)

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Örülnék, ha bajnoki címig tudnánk vezetni a Bányászt. Sokan drukkolnak nekünk, az Ultrák mindenhová elkísérnek minket, végig a csapat mellett állnak, ezúton is köszönöm nekik!

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Nem tervezek többéves távlatokban, a futballban szerintem amúgy sem lehet, inkább megélem a jelent. Jól érzem magam Tatabányán, másfél éve egy néhány meccses kihagyástól eltekintve alapembere vagyok a Bányásznak. A 7-es mezben játszom, nagyon büszke vagyok rá, megdolgoztam érte, ezt szeretném kitolni a bajnokság végéig, aztán majd meglátjuk mit hoz az élet.

• Amelyik sportot még kedvelem: Jégkorongra és lóversenyre szeretek eljárni a barátaimmal, de leginkább a futballt követem.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Már egy ideje a civil életben a Groupama Biztosítónál dolgozom Tatán, mint biztosítási szakértő. Itt is egy remek csapat tagja vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7418277679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása