PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: SZŰCS GABRIELLA, az UVSE vízilabdázója

Az újpesti klasszis tervei: „A legfontosabbnak azt gondolom, hogy a fiatalokat a lehető legnagyobb mértékben segíteni tudjam és a szezon végére jobb játékosok legyenek, mint amilyenek az elején voltak”

2022. október 30. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Szűcs Gabriella, a női vízilabda OB I-ben címvédő UVSE csapatkapitánya, az újpesti egyesület három ötkarikás játékokat (London, Rio, Tokió) megjáró olimpiai bronzérmes, háromszoros Euroliga-győztes, LEN Kupa-aranyérmes, Európa-bajnok és többek között tízszeres (Dunaújváros: 3, UVSE: 7) magyar bajnok bekként és jobbátlövőként bevethető vízilabdázója.

szucs_gabriella_portre.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Már kislányként is szerettem az uszodát, rendszeresen jártam úszni, de a vízilabdáról nem sok fogalmam volt egészen addig, amíg a dunaújvárosi csapat akkori edzője, Kovács Imre – aki az iskolámban testnevelő tanár is volt – meg nem kérdezte, hogy nem lenne-e kedvem csatlakozni az akkor induló utánpótláscsapathoz? Nem is tudtam igazán, mire mondtam igent, de hamar megszerettem: nem csak úsztunk, jó volt a társaság, a „nagyok” meccseire pedig nagyon szerettem kijárni. Ez vonzott leginkább, hogy én is ilyen mérkőzéseket játszhassak, közönség előtt.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Szerencsés vagyok, hogy azt mondhatom, nehéz választani. De talán mindegyik közül a 2017-es hazai világbajnokságot emelném ki, amikor a Margitszigeten, telt ház előtt játszottuk minden mérkőzésünket. Az a hangulat semmivel sem összehasonlítható!

vizilabda_nok_szucs_gabi.jpg• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Rengeteg nagyszerű játékost tudnék mondani, akik fiatalként nagyon sokat adtak. Mégis három olyan vízilabdázót emelnék ki, akikkel együtt játszottam és pont amiatt, mert testközelből láttam és látom, hogyan lettek posztjuk legjobbjai: Takács Orsolya, Keszthelyi Rita és Maggie Steffens.

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Hálás vagyok, hogy az előbb említett játékosokat a barátaimnak is mondhatom. Takács Orsi és Keszthelyi Rita mellett Csabai Dórát, Tóth Esztert és Antal Dórát sorolnám még ide.

szucs_gabriella_foto_eurosport_670.jpg

• Szezonbeli emlékezetes esemény: A bajnoki döntő mérkőzései, amiket egy nagyon megterhelő, sérülésekkel és betegségekkel tűzdelt időszak végén tudtunk megnyerni. Nem feltétlenül a győzelem ténye, hanem ahogyan azt elértük, nagyon felemelő volt.

szucs_gabriella_foto_varga_jennifer.jpg• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Ahogy minden évben, úgy most is szeretném kiadni a bennem lévő maximumot és azzal segíteni a csapatot. Mégis a legfontosabbnak azt gondolom, hogy a fiatalokat a lehető legnagyobb mértékben segíteni tudjam és a szezon végére jobb játékosok legyenek, mint amilyenek az elején voltak. Ha ez megvalósul, akkor az az eredményekben is meg fog látszódni.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Az én vízilabdás pályafutásom már a végéhez ér, szóval ezen a területen nincsenek távoli terveim.

szucs_gabriella_loba.jpg• Amelyik sportot még kedvelem: Nem mondom, hogy más sportághoz nagy tehetségem lenne, de nézni nagyon szeretem őket. Kézilabdát, úszást, a nagy futballeseményeket figyelem a legtöbbször, de atlétikára is szívesen kapcsolok, főleg, ha van magyar érdekeltség.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Ami mindenkit megbotránkoztat, az az, hogy a bundáskenyeret porcukorral szeretem. Természetesen megeszem minden formában, de édesen a legjobb!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1417966710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása