PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: KÁNTOR KAMILLA, az Érd kézilabdázója

„Amikor nekem jól megy, az mindig nagyban köszönhető annak, hogy a védelem előttem elvégzi a munka oroszlánrészét”

2022. október 12. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Kántor Kamilla, a női kézilabda NB I legutóbbi kiírásában 12 egységgel a 12. pozícióban végző, a jelenlegi szezonban négy lejátszott találkozó után 2 ponttal a 11. helyen álló – legközelebb október 13-án, csütörtökön 18 órakor a 4. forduló keretében hazai környezetben a Kisvárdát fogadó – Érd nyolc évig Franciaországban védő, korábbi strandkézilabda junior Európa-bajnok kapusa.

kantor_kamilla_foto_handballerd.png| 1 | Amiért kapus lettem | Nem volt sok sikerélményem mezőnyjátékosként, mivel nem tűröm jól a fizikai kontaktust, márpedig abból van bőven a kézilabdában… Ezen kívül vonzott ez a poszt, ami sok felelősséggel jár. Úgy éreztem, megvan bennem a hajlam a szerepvállalásra. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Amikor valaki fejbe lő, de ez elég gyakori velejárója a posztnak ahhoz, hogy megtanuljam elfogadni. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Nem vagyok benne biztos, hogy van ilyen. Rengeteget olvasok, és mindig az aktuális olvasmányom egy-egy részletéből igyekszem tanulni. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Van egy zeneszám, amit meccsnapon mindig meghallgatok, mert kellőképpen harcos hangulatba hoz! 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nem árulom el, mert még a végén az illető elbízná magát. (mosolyog) 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | A tavalyi szezonból a Fehérvár elleni győzelmet emelném ki, a 4. fordulóból. Nem a saját teljesítményem miatt, hanem azt a hatalmas lélekjelenlétet tartom említésre méltónak, aminek köszönhetően a csapatomnak sikerült háromszor is megfordítania az eredményt, és végül egy góllal győzni tudott. (2021. szeptember 29-én úgy nyert a házigazda Érd 29–28-ra a 9 találatig jutó Kopecz Barbara és a 7 alkalommal eredményesnek bizonyuló Aleksandra Vukajlovic, valamint a 6 gólos Paróczy Sára vezérletével, hogy a szünetben még az Alba vezetett 16–15-re – a szerző)

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Amikor nekem jól megy, az mindig nagyban köszönhető annak, hogy a védelem előttem elvégzi a munka oroszlánrészét – erre legtöbbször Franciaországban a Noisy-le-Grand HB színeiben került sor, ott remek volt az összhang köztem és a védők között. 

kantor_kamilla_franciaorszag.png

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Erről talán valamelyik edzőmet kellene megkérdezni, én nagyon igyekszem elfelejteni őket… 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Hegyesi Mónikával még a felnőtt pályafutásom legkezdetibb szakaszában játszottam együtt, és talán tőle tanultam a legtöbbet erről a posztról. A mai napig jó barátnők vagyunk.   

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Tóth Melinda, a Budaörs balszélsője jóban-rosszban mellettem áll, amióta utánpótlásszinten csapattársak lettünk még a Fradiban, 2010-ben. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Szuper Levente pályafutását példaértékűnek tartom.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8217952330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása