PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: MESZLÉNYI ÁBEL, a Mór labdarúgója

„Amikor a bátyámmal vagy a nagyobbakkal fociztam, mindig a kapuba állítottak, és én szerettem is ott lenni, sosem féltem a labdától”

2022. szeptember 30. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Meszlényi Ábel, az NB III Nyugati csoportjában szereplő és 10 forduló után 5 ponttal a tabella 19. helyén álló újonc Móri SE labdarúgókapusa.

meszlenyi_abel_mor.png| 1 | Amiért kapus lettem | Kiskoromban, amikor a bátyámmal vagy a nagyobbakkal fociztam, mindig a kapuba állítottak, és én szerettem is ott lenni, sosem féltem a labdától. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Hogy kilencven perc jó teljesítményt egyetlen másodpercnyi hiba romba dönthet. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „A legtöbb gyerek arról álmodik, hogy meglövi a tökéletes gólt, én arról álmodtam, hogy kivédem azt." (Iker Casillas) 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Az egész napom tele van szokásokkal és rituálékkal a meccskezdésig. Az utolsó az, hogy a kezdő sípszó előtt keresztet vetek. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs különösebben ilyen, talán azokat a meccseket nem szeretem, amelyeken szinte semmi dolgom. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Legjobbat nem annyira tudok választani, de ha a legnehezebb mérkőzést kellene mondanom, amelyen leginkább kellettek a védések, akkor az Enying–Mór 1–3-at mondanám. Fontos három pont volt a feljutáshoz. (2022. május 8-án a Fejér megyei I. osztály 23. fordulójában a két csapat a szünetben még 1–1-re állt Csepregi Imre, illetve Kerek Tibor góljával, ám a forduláskor, közel egy órányi játékot követően Varga Balázs ismét a Mórt juttatta előnyhöz, a 85. percben Bezerédi Ádám pedig kialakította a végeredményt – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Nehéz kérdés. Még utánpótlásban, a Fulham ellen az FC Budapest Sólymok színeiben, egy torna negyeddöntőjében egy 2–1-es győzelem. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Még Csákváron, egy edzőmeccsen egy kapu elé érkező beadásra kijöttem, de átcsúszott a kezeim között a labda és berúgták.

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Sok kollégával jóban vagyok, leginkább a volt csapattársakkal. Akivel a legrégebbi a barátságom, az Besze Hunor, a Kelen SC kapusa. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Sokakkal jó kapcsolatom van, így egy személyt nem is tudok kiemelni. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Rolandot kedvelem és nagyra tartom.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr217944244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása