PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: SISKA BOGLÁRKA, a Monor labdarúgója

„Hogy milyen poszton játszok, valahogy sosem volt kérdés”

2022. szeptember 12. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Siska Boglárka, a Női NB II Keleti csoportjában 3 forduló után 1 ponttal a tabella 7. helyén álló, Fehér Tamás által irányított Monori SE labdarúgókapusa.

siska_boglarka_foto_balatoni_nikolett.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Az, hogy milyen poszton játszok, valahogy sosem volt kérdés, mindig is a kapuban szerettem volna állni. Viccelődve mindig annyit szoktam mondani, hogy azért lettem kapus, mert itt nem kell sokat fussak. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Leginkább azt, hogy egy gól milyen érzést tud bennem hagyni, hiszen utolsó emberként, ha még rajtam is átmegy a labda, akkor akaratlanul is a leginkább hibásnak érzem magam. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Az ötlet nem az, hogy blokkoljunk minden lövést. Az ötlet az, hogy elhitessük az ellenféllel, hogy blokkolhatunk minden lövést." – Bill Russell 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Általában megérintem a felső lécet középen és a két fickánál is. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Olyan csapatok ellen, amelyeknek úgy alakul, hogy nagyon kevés támadást tudnak megkísérelni és ezáltal majdnem nincs is dolgom a mérkőzésen. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Talán azt említhetem meg itt, ami a 2021/22-es szezon legelső U19-es meccse volt, amikor is az Újpest ellen játszottunk. Kikaptunk bár, viszont hatalmas élmény volt, hogy a szurkolók szívét elnyerhettem úgymond és sikerült megnehezítenem az ellenfél dolgát. (2021. augusztus 28-án a Monor hazai környezetben úgy szenvedett 5–0-s vereséget a lila-fehérektől, hogy a fővárosiak a szünetben már háromgólos előnyben voltak – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Idén volt egy kupamérkőzésünk a Hatvan ellen, ami életem legelső ilyesféle meccse volt, és itt tapasztalhattam meg, milyen élesben egy tizenegyes-párbaj. Valahogy csak-csak sikerült megnyernünk és a csapattársaim arcán nagyon jó volt látni az örömöt a kis sikerünk miatt, leginkább ezért mondhatom ezt a legjobbnak. (2022. augusztus 13-án a Női Magyar Kupa 2. fordulójában a hazai környezetben futballozó, Szabados György edzette Heves megyei gárda a szünetben még 1–0-ra vezetett Janik Vivien góljával, ám a fordulást követően Pirót Terézia egyenlített, ám mert 1–1 maradt a rendes játékidőben a végeredmény, büntetők döntöttek, ebben pedig a látogató bizonyult jobbnak, így 4–3-mal az MSE jutott a következő körbe – a szerző) 

monor_csapat_foto_szabo_kriszti.jpg

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Egy heves esőzésben zajló mérkőzésen kaptam egy magas labdát, amit szimplán meg kellett volna fogjak, hiszen pont fölém jött, de elég rosszul sikeredett, mert átcsúszott a kezeim között. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Sajnos már nem focizik az illető, de amikor a monori csapatba kerültem, ő volt az első kapus, akivel megismerkedtem és szerencsére megtaláltuk a közös hangot olyannyira, hogy azóta a legjobb barátomnak mondhatom. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Kiemelni nem tudok senkit, igyekszem kijönni minden csapattársammal.

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Petr Čech, aki korábban a Chelsea kapusa volt. Már visszavonult, viszont jelenleg a Guildford Phoenix jégkorong csapatban játszik kapusként.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6017929323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása