PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: ARNHOFFER LÍVIA, az Arany Bácska Egyesület labdarúgója

Fiatalos motiváció: „Győzködöm magam, hogy jó leszek, menni fog, nem lesz baj”

2023. november 08. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Arnhoffer Lívia, a Női NB II Keleti csoportjában 9 forduló után 7 ponttal a tabella 8. helyén álló Arany Bácska Egyesület labdarúgója.

| 1 | Amiért kapus lettem | Mert tesiórán a fiúkkal fociztunk és megszerettem.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Mindent kedvelek a posztomban.
arnhoffer_livia.jpg| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Nincs lehetetlen, csak tehetetlen.”
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Korán felkelek, átnézem a táskám, hogy mindent beletettem-e, aztán készülök, felöltözök, stb., és körülbelül egy órával hamarabb kimegyek a pályára, ha hazai környezetben játszunk, és győzködöm magam, hogy jó leszek, menni fog, nem lesz baj.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs olyan, mindenki ellen szeretek védeni.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Kiskőrös, Kerekegyháza, Baja.
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Kiskőrös, Kerekegyháza, Nyíregyháza, Békésszentandrás.
arnhoffer_livia_2.jpg| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Az Eger ellen a szélre akartam kirúgni, ám rosszul találtam el a labdát és belerúgtam az ellenfélbe, amiből gól lett, de általában átemelik rajtam.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Az ellenfél kapusai. (nevet) Amúgy senki olyannal.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | A csapaton belül a csatárral.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Nincs konkrét, a kézilabdakapusokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5518254523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása