PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Engel Alex (Kroatisch Minihof – Ausztria)

Az a szép emlékű Vasas–Balmazújváros NB II-es bajnoki: „A gólommal vezettünk, a meccs után meghívót kaptam az U21-es válogatottba”

2022. augusztus 17. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Engel Alex, a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei II. osztály, Keleti csoport 2021/2022-es kiírásában 74 ponttal a tabella 2. helyén végző Tokaj FC korábbi NB II-es és utánpótlás-válogatott játékosa, aki a nyáron az osztrák Kroatisch Minihof (Malomháza) csapatához szerződött. 

p3290255.JPGKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Gomba. | Kedvenc tantárgyam | Földrajz. | Emlékezetes csínytevésem | Kiskoromban felszedtem a földről a cigicsikket és meggyújtottam. | Első futballélményem | Ifistaként tizenhárom évesen a Nyíregyháza NB I-es csapata ellen játszottam edzőmeccset. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Segítőkész. | Legrosszabb szokásom | Nincs. | Étel, amit imádok | Rántott sajt. | Film, amit többször láttam | Torrente. | Zene, amit általában hallgatok | Vocal deep house. | Hobbim | Motorozás, sportok. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Vasas–Balmazújváros 3–0. A gólommal vezettünk, a meccs után meghívót kaptam az U21-es válogatottba. (2014. április 12-én az NB II 23. fordulójában Engel Alex az első félóra végén szerzett vezetést a Szanyó Károly által irányított piros-kékeknek, majd rá egy percre a vendégek korábbi NB I-es védője, Forgács András a kiállítás sorsára jutott, de a három pont sorsa mégsem ekkor, hanem a 63. és a 67. minutumban dőlt el, amikor Remili Mohamed duplázni tudott – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Minden gólomra. (mosolyog) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs ilyen. | Sérülés, amit elfelejtenék | Bokasérülés, amivel három hónapot szenvedtem. | Barát a futballban | Király Vitalij. | Az öltözőben mellettem ül | Farkas János. | Cél a mostani szezonban | Minél jobb helyezés. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | NB I-es bemutatkozás bajnokin.

p3290232.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr417909741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása