PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: RUTKA-GYŐRFFY ALEXANDRA, a Szent István SE kézilabdázója

„Amit nem kedvelek és egyben a legjobban szeretek: az, hogy egyetlen pillanat alatt hős lehetsz egy meccsen, de ez fordítva is igaz”

2022. július 22. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Rutka-Győrffy Alexandra, a női kézilabda NB I/B felsőházában 3 ponttal a tabella 10. helyén végző Szent István SE korábbi NB I-es kapusa.

gyorffy_alexandra.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Igazából teljesen véletlenül kerültem be a kapuba, de egy cseppet sem bántam, hiszen nagyon utáltam futni. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Amit nem kedvelek és egyben a legjobban szeretek: az, hogy egyetlen pillanat alatt hős lehetsz egy meccsen, de ez fordítva is igaz, egyetlen potyagóllal az ember magát okolhatja a veszteségért. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | A befektetett munka mindig megtérül. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nem szeretem egész nap otthon punnyadtan tölteni a napot, szeretek elmenni sétálni. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Konkrétan nem emlékszem ilyen játékosra, minden csapatban megvan az, hogy kire kell nagyobb hangsúlyt fektetni a koncentráció szempontjából. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | A volt csapatom, az Eger ellen mindkét mérkőzésem jól sikerült, ez szerintem mindig egy plusz löket egy ellenféllel szemben, ha korábban te is játszottál abban a csapatban. (A két összecsapást gyakorlatilag két héten belül lejátszották, előbb idén április 8-án idegenben 29–28-ra kapott ki a Szent István SE, míg április 22-én, hazai környezetben 28–19-es vereséget szenvedett a fővárosi hölgyalakulat – a szerző)

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Több emlékezetes is van, volt egy olyan meccsem, ahol közel 60%-kal védtem a másodosztályban, de az NB I-ben is van több, amire szívesen emlékezem vissza. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Talán a legelső, amit kaptam, még ifista koromban, máig emlékszem, hogy egy szabaddobásból becsúszott, és pontot eldöntő szerepe volt. 

gyorffyalexandra_foto_lenartmarton.jpg

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Leiner Bernadett, évekig védtünk együtt Egerben. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Egerből Kobela Tamarával és Hadnagy Fannival tartom azóta is a kapcsolatot, Érdről pedig a Fekete Bozsana, Sztankovics Réka, Horváth Dóra trióval. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Nagy Viktor vízilabdázó.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8717889043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása