PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Németh Milán (Szombathelyi Haladás)

„Az álmom, hogy a Haladás visszakerüljön méltó helyére, az első osztályba”

2022. július 02. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Németh Milán, a 2021/2022-es szezonban az NB II-ben 38 forduló után 57 ponttal a tabella 6. helyén végző Szombathelyi Haladás korábbi NB I-es játékosa, a gárda csapatkapitánya.

nemeth_milan_foto_nagy_katalin.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Perec. | Kedvenc tantárgyam | Biológia. | Emlékezetes csínytevésem | Volt pár, faluban nőttem fel, körülbelül minden a csínytevésekről szólt. | Első futballélményem | A Lurkó UFC elnevezésű egyesületben kezdtem a hivatásos labdarúgó-pályafutásomat, általános iskolás voltam. Azzal a 88/89-es korosztállyal Magyarországon nagyon sok aranyérmet szereztünk, erős csapatunk volt. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Őszinte, barátságos, segítőkész srác vagyok. | Legrosszabb szokásom | Makacs, önfejű. | Étel, amit imádok | Ételben, italban nincs kedvenc. Szeretem a jó hamburgert, de mindent megeszek, nem vagyok válogatós. | Film, amit többször láttam | – | Zene, amit általában hallgatok | Szeretem a rapzenét, főként a nem nagyon ismert magyar előadóktól. | Hobbim | Van pár, de fő hobbi az esténkénti vadászat. Ott relaxálok az erdőben, de motorozom és terepjárózom is. 

nemeth_milan_foto_szantai_krisztina.jpgPÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Nincs kiemelt, minden nagy győzelmet jól élek meg és örülök neki. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Nincs sok gólom, azokra pedig tisztán emlékszem, mert mind vagy fontos volt vagy nagy. (mosolyog) | Mérkőzés előtti rituálém | Az megvan, hogy egy bizonyos útvonalon megyek a stadionhoz vagy a buszhoz. Van egy karóra, ami a melegítéskor rajtam van. És ahogy a mezt felveszem, a sorrend. | Sérülés, amit elfelejtenék | – | Barát a futballban | Nagyon sok barátot szereztem a pályafutásom alatt. | Az öltözőben mellettem ül | A Haladásban először Halmosi Péter mellett ültem, akivel azóta is barátok vagyunk és jó a kapcsolatom. Majd Jancsó András, akivel szintúgy. Holdampf Gergő, most pedig a falumbeli tehetség, akit kisfiamként vezetek az útján és támogatok, Horváth Rajmund. | Cél a mostani szezonban | Bajnokságot nyerni, de minimum a második hely elérése. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | A válogatottság, igaz, Egervári Sándornál voltam ligaválogatott. De az álmom, hogy a Haladás visszakerüljön méltó helyére, az első osztályba.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9917873799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása